O noua campanie MasterCard: Cardurile Maestro folosite pe internet aduc reduceri suplimentare pe site-urile de discount
Data publicarii: 20-10-2011 | Finante-Banci
MasterCard Europe lanseaza o campanie de incurajare a platilor pe internet cu cardurile Maestro, care se va derula pana la 31 decembrie 2011. Mesajul-cheie al campaniei lansate prin parteneriatele cu site-urile de reduceri BestDealz (www.bestdealz.ro), Fun Deal (www.fundeal.ro), Get a Deal (www.getadeal.ro), Kuponiada (www.kuponiada.ro) si Vulping (www.vulping.ro), este "Cardul tau Maestro iubeste internetul”.
"Romanii folosesc foarte mult cardurile Maestro la cumparaturi, in magazinele traditionale, iar de acum au mai multe motive sa mearga la shopping si in mediul online”, a declarat Denisa Mateescu, General Manager pentru Romania si Regiunea Balcanilor, MasterCard Europe. "Numarul utilizatorilor de Maestro - de ordinul milioanelor - inseamna un potential imens pentru e-commerce, care a continuat sa se dezvolte substantial, iar educatia ramane cuvantul cheie pentru valorificarea lui”, a incheiat Denisa Mateescu.
Ofertele vor fi semnalizate printr-o caseta in care va fi afisat pretul pentru cumparatorul care plateste cu un card Maestro, astfel incat sa fie vizibile reducerea aplicata in mod obisnuit, dar si cea exceptionala, disponibila in cadrul campaniei MasterCard.
"Site-urile partener din aceasta campanie, respectiv BestDealz.ro, FunDeal.ro, GetaADeal.ro, Kuponiada.ro si Vulping.ro au intrat in preferintele consumatorilor prin ofertele care imbina produse si servicii extrem de atractive cu preturi imbatabile”, declara Gabriel Ghita, Business Development Manager CEE, MasterCard Europe. "Prin aceste parteneriate ne dorim sa oferim posesorilor de carduri Maestro o experienta de shopping unica, dublata de oferte si mai atractive, disponibile exclusiv pentru ei. Mecanismul este foarte simplu, pana la 31 decembrie 2011, toti posesorii de carduri Maestro care platesc cu ele ofertele semnalate pe unul dintre cele 5 site-uri partenere, primesc reduceri suplimentare.”
"Ne propunem ca initiativa noastra sa faca oferta mai atragatoare pentru cumparatori si sa-i convinga pe cei care nu au incercat inca sa foloseasca Maestro pe internet, ca au in aceste carduri o modalitate de plata sigura, simpla si foarte comoda.”, a mai spus Gabriel Ghita.
Site-urile de reduceri au fost un catalizator pentru piata de e-commerce de la aparitia lor. Conform datelor procesatorilor, in primele luni ale anului 2011 au fost cumparate sute de mii de vouchere, iar multi romani au facut prima tranzactie online impulsionati de ofertele foarte bune. Procesatorii de pe piata spun ca in luna septembrie volumul tranzactionat a fost dublu fata de inceputul anului (luna ianuarie), iar cresterea anuala a fost de ordinul zecilor de ori.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut