QlikTech este prima alegere a utilizatorilor de solutii Business Inteligence, potrivit studiului independent BI Survey 10

Data publicarii: 02-11-2011 | IT&C

QlikTech este prima alegere in segmente precum performanta, intentia de achizitionare a mai multor licente, competitivitatea generala si calitatea produsului.

QlikTech, lider pe segmentul Business Discovery - aplicatii personalizate de "Business Intelligence”, s-a clasat pe primul loc intr-un sondaj efectuat in randul companiilor care utilizeaza solutii BI, devansand furnizori precum SAP, Oracle sau IBM. Sondajul BI 10, condus de catre Business Application Research Center (BARC), este cel mai mare sondaj independent din lume aplicat utilizatorilor de solutii Business Intelligence (BI) si Management al Performantei (PM).

QlikView a ocupat prima pozitie, numarandu-se printre cei mai importanti furnizori de solutii BI in urmatoarele segmente: loialitatea consumatorului, satifactia utilizatorilor datorita performantei produsului (cel mai mic numar de plangeri), achizitia produselor pentru caracteristicile lor, intentia de achizitionare a mai multor licente, competitivitatea generala si calitatea produsului. 

Datorita faptului ca in cadrul sondajului din acest an s-a inregistrat cel mai mare numar de participanti, sondajului BI 10 confirma pozitia fruntasa a QlikView, printre cei mai importanti furnizori de solutii BI, in segmentul loialitatii consumatorilor. "Loialitatea consumatorului ramane una dintre cele mai ravnite categorii in randul vanzatorilor de solutii BI,” declara Barney Finucane, autorul principal al studiului BARC.  

"Nimeni nu cunoaste mai bine performanta unui produs in lumea reala, decat persoana care il utilizeaza”, declara Finucane.  "Atingerea scorului maxim timp de 3 ani la rand, in segmentul lioalitatii consumatorului, spune multe atat despre experienta utilizatorilor cu produsul si compania, cat si despre viitorul companiei. In viziunea mea, acesta este un indicator al focusului QilkTech in construirea unui produs de calitate.”

Solutia QlikView a reusit sa castige segmente precum cele de mai jos, surclasand competitori mai mari, precum SAP (Business Objects), Oracle (Hyperion) si IBM (Cognos):

Intentia de achizitionare a mai multor licente - QlikView a avut cel mai mare numar de consumatori care au intentia de a cumpara mai multe licente.  QlikView sunt cu 40% mai inclinati sa investeasca in noi aplicatii QlikView, decat media utilizatorilor altor solutii BI. 

  • Performanta -  Performanta interogarii rapide a aparut ca un criteriu de selectie strans legat de succesul proiectului. Performanta interogarii a fost cea mai bine cotata caracteristica de catre clientii QlikView, care a raportat cel mai mic numar de plangeri pe acest palier.  
  • Caracteristicile produsului - QlikView a fost, cel mai probabil, cumparat pentru caracteristicile sale, nu pentru pret sau din motive strategice. Acesta este un indicator puternic al faptului ca platforma QlikView Business Discovery aduce un plus de analiza, profunzime si valoare utilizatorilor business. 
  • Utilizare mobila  - Sunt cu 48% mai multe sanse ca utilizatorii QlikView sa foloseasca aplicatia pe dispozitive mobile precum smartphone sau tablete, decat utilizatorii altor produse cu functie de baza de date. Ca unica solutie mobila Business Discovery, QlikView ofera experientele de consum cautate de utilizatori, in timp ce livreaza departamentului IT securitatea si administrarea necesara. 

"In  cativa ani, QlikTech s-a transformat dintr-un jucator la nivel regional, intr-unul dintre cei mai mari competitori de pe piata si sunt capabili sa isi mentina utilizatorii multumiti pe masura ce se dezvolta”, a  continuat Finucane.  "Este remarcabil ca toti cei care au specificat ca au folosit QlikView au indicat versiunea curenta 10.”     

"Este o realizare incredibila sa depasim un alt producator de produse BI intr-un spectru larg de indicatori cheie de performanta”, declara Lars Bjork, directorul evecutiv al QlikTech'. "Rezultatele sondajului BI 10 reflecta angajamentul continuu al QlikTech in a furniza solutii si servicii Business Discovery destinate suportului oamenilor, echipelor si chiar organizatiilor intregi in gestionarea inteligenta a afacerilor.” 

Sondajul BI Survey 10 - acum in al zecelea an - a generat peste 3.000 de raspunsuri, analizand 26 de produse BI diferite din luna aprilie pana in luna iulie 2011. Scopul acestui studiu online este descoperirea motivatiei din spatele intreprinderilor mici si mijlocii in selectarea produselor BI, examinarea modului de utilizare si nivelul la care asteptarile sunt atinse. 

Despre  QlikTech

QlikTech (NASDAQ: QLIK) este un lider pe segmentul Business Discovery - aplicatii personalizate de Business Intelligence. Solutia Business Discovery face legatura intre solutiile BI traditionale si aplicatiile office independente. Platforma intuitiva Business Discovery faciliteaza analiza personalizata si asociativa a datelor si poate fi implementata in cateva zile sau saptamani, spre deosebire de solutiile BI traditionale care neceisita o perioada de cateva luni pentru implementare. Tehnologia asociativa de analiza si structurare a datelor  le permite utilizatorilor sa exploreze informatia in mod liber, fara a fi constransi de o lista predefinita de interogari. Solutia Business Discovery QlikView functioneaza alaturi de solutiile BI deja implementte, adaugand noi functii: accesibilitate la informatii, analiza in timp real, mobilitate, un model similar aplicatiilor mobile, experienta sociala si colaborativa. Avand sediul in  Radnor, Pennsylvania, QlikTech detine birouri la nivel global, portofoliul incluzand peste 18.000 de clienti in peste 100 de tari. 

Despre Business Application Research Center (BARC)

Business Application Research Center (BARC) este un centru de cercetare a industriei independente de software, care livreaza informatii anual pentru peste 1000 de clienti. Pentru o perioada de peste 10 ani, BARC a fost specializat in principalele arii de cercetare, incluzand Data Management si Business Intelligence, precum si Enterprise Content Management. BARC publica cel mai complex sondaj al consumatorului asupra produselor Business Inteligence - Sondajul BI - si colectia completa de evaluari aprofundate ale produselor BI si analiza a pietei - Verdictul BI (cunoscut in trecut ca raportul OLAP).

Peste 30 de profesionisti calificati livreaza informatie 100% impartiala si bine fondata despre piata de software prin intermediul evaluarilor de software, conferintelor, cercetarilor de piata si consultantei. BARC are birouri in Marea Britanie si Germania, precum si parteneri in toata lumea. 

###

QlikTech and QlikView sunt marci comericale sau marci comerciale inregistrare ale QlikTech sau ale subsidiarelor sale din S.U.A si alte tari. Alte nume de companii, produse sau logo-uri de companii mentionate sunt marci sau marci inregistrate ale proprietarilor respectivi.  

Tag-uri: