EFG Eurolife lanseaza primul produs de tip Unit Linked, EFG Invest 1, disponibil in unitatile Bancpost
Data publicarii: 07-11-2011 | Finante-Banci
EFG Eurolife Asigurari de Viata, membra a Eurobank EFG Group, lanseaza incepand cu 7 noiembrie, in toate unitatile Bancpost, EFG Invest 1, un produs caracterizat de o componenta predominanta de investitie, ce ofera garantii puternice pentru capitalul investit si potential de castig peste castigurile produselor traditionale. EFG Invest 1 este un produs de asigurare de tip Unit Linked, cu prima unica de minim 2.000 de euro, pe o perioada fixa de 6 ani.
EFG Eurolife Asigurari de Viata lanseaza produsul EFG Invest 1 pentru a oferi o alternativa de management eficient al banilor pentru persoane intre 18 si 68 de ani, care sunt dispuse sa investeasca o suma minima de 2.000 de euro pentru 6 ani.
Produsul are o componenta de protectie, prin care se acorda o despagubire in caz de deces din accident pe perioada valabilitatii contractului, respectiv o componenta de investitie prin care, la momentul subscrierii, prima neta este investita in Fondul Invest 1, prin cumparare de unituri la pretul de 10 EUR/unitate. Prima unica de minim 2.000 euro este investita in proportie de 95% in nota structurata formata din cosul de actiuni emise de 20 de companii internationale si in proportie de 5% in depozite Bancpost. Fondul este administrat de EFG Eurolife Asigurari de Viata. Unitatile de fond se evalueaza zilnic, iar pretul zilnic al unei unitati este dat de valoarea notei structurate din componenta Fondului. Nota structurata este listata la bursa din Luxemburg si are la baza un cos de actiuni la 20 de companii internationale, printre care France Telecom, Deutsche Telecom, Enel sau Sanofi Avensis.
Fondul asigura cel putin conservarea investitiei initiale la finalul celor 6 ani. Prin mecanismul de evaluare anuala a performantei Fondului pe toata perioada celor 6 ani, valoarea anuala retinuta pentru maturitate nu poate fi negativa si nici in scadere fata de anul precedent, chiar daca performanta reala a actiunilor din componenta cosului ar inregistra scadere. Bonusul la maturitate este de 5% in situatia in care valoarea fiecarei actiuni la sfarsitul contractului este mai mare decat valoarea respectivei actiuni de la inceputul contractului. Randamentul pozitiv al fondului este nelimitat, calculat tot la maturitate, pe baza metodei observatiilor anuale. Nu exista un prag maxim la care este limitat acest randament, astfel incat castigul are potential maxim nelimitat.
In cazul in care clientul doreste retragerea inainte de maturitate (inainte de implinirea celor 6 ani), valoarea de rascumparare este egala cu numarul de unitati din cont la pretul zilei (din care se percepe o taxa de rascumparare).
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut