KIWI Finance si BCR lanseaza o campanie promotionala la creditele de nevoi personale
Data publicarii: 08-11-2011 | Finante-Banci
KIWI Finance, lider pe piata de brokeraj bancar din Romania anunta lansarea, impreuna cu Banca Comerciala Romana, cea mai mare banca din sistemul financiar romanesc, a unei campanii promotionale la creditele de nevoi personale, intermediata exclusiv de brokerul de credite. In cadrul campaniei, clientii vor putea accesa o oferta foarte atractiva: credite in lei, rate fixe pe toata durata creditului, asigurare de viata oferita gratuit si unele dintre cele mai bune costuri din piata.
Durata campanie: 01 noiembrie 2011 - 30 decembrie 2011 Aceasta campanie se adreseaza celor care au nevoie de sume pana in 20.000 EUR, pe o perioadade maxim 10 ani.
"In aceasta perioada accesul la finantare prin credite bancare, mai ales pentru persoanele fizice este privita ca fiind foarte dificila. Noi, la BCR, am facut si facem in continuare tot posibilul sa fim aproape de clienti, sa ii ajutam sa obtina banii de care au nevoie, intr-un mod responsabil. Facem asta prin produsele pe care le oferim, dar si prin apropierea de client. Parteneriatul pe care l-am incheiat cu KIWI Finance usureaza accesul clientilor la credite, si ne bucuram ca putem sa facem acest lucru acum, inainte de sarbatorile de iarna, cand nevoia de bani este mai mare ca in alte perioade.”, a declarat Florentina Taudor, sef departament Parteneri Credite BCR
"Campania, continua strategia KIWI Finance de dezvoltare a unor produse in colaborare exclusiva cu bancile partenere, cu adresabilitate pe segmente bine definite de clienti. Succesul campaniilor anterioare ne dau incredere ca acest produs exclusiv, primul de nevoi personale, va acoperi necesitatile unui segment mare de clienti de a accesa sume considerabil mai mari in aceste doua luni de campanie decat dupa implementarea noului regulament de creditare in ianuarie 2012.” spune Anca Bidian, CEO KIWI Finance.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut