Xerox, in cadranul liderilor pe segmentele de servicii (MPS) si echipamente multifunctionale

Data publicarii: 21-11-2011 | Afaceri

 Xerox a fost pozitionat in cadranul de lideri pe segmentele: servicii de management al documentelor (Managed Print Services) si echipamente multifunctionale si imprimante, in raportul realizat de Gartner in 2011: "Magic Quadrant for Managed Print Services (MPS) Worldwide”1 si "Magic Quadrant for MFPs and Printers”2.  

Liderul pietei pe segmentul MPS, Xerox continua sa reduca cu pana la 30% costurile companiilor, oferind solutii de management al printului si procese automatizate, care directioneaza utilizatorii catre cele mai eficiente optiuni privind cheltuielile cu tiparul si consumul de energie. Prin adaugarea proceselor de business si a serviciilor de externalizare IT de la ACS, o companie Xerox, si lucrand cu parteneri precum Cisco, Xerox ajuta clientii sa foloseasca MPS ca o modalitate de a simplifica imprimarea si managementul IT.  

Raportul realizat de Gartner este un instrument de cercetare, care ofera o reprezentare generala a directiei pietei si evalueaza companiile in functie de viziunea strategica si de abilitatea de a o transpune in practica.   

In raport, Gartner defineste liderii ca fiind cei mai competenti/capabili in furnizarea de echipamente multifunctionale (incluzand produse multifunctionale inteligente), de imprimante si solutii de tiparire asociate, indiferent de locul  in care se afla clientii. Liderii sunt furnizorii unui portofoliu larg de produse si au capacitati extinse de livrare a produselor catre clienti. De asemenea, acestia sunt detinatorii unei cote mari de piata la nivel mondial si capabili sa ofere servicii de calitate in regiunile unde se afla clientii Gartner. Totodata, ei au inventivitate, resurse, abilitati si viziune de a oferi niveluri superioare de asistenta pentru clientii globali existenti si cei viitori. 

1Gartner, Inc., Magic Quadrant for Managed Print Services, Worldwide, Ken Weilerstein, Cecile Drew, Yulan Li, October 25, 2011.

2Gartner "Magic Quadrant for MFPs and Printers” by Federico De Silva Leon, et al. October 24, 2011.

Xerox foloseste metodologiile si tehnologiile de varf Lean Six Sigma, pentru a evalua procesele de lucru zilnice si a proiecta strategii de servicii de management al documentelor, care garanteaza reduceri de costuri semnificative, bazate pe informatii specifice si observatii. De asemenea, Xerox isi extinde oferta pentru IMM-uri, prin reteaua globala de parteneri a companiei, care isi construiesc propriile programe de MPS pentru clienti, cu ajutorul asistentei tehnice si al trainingurilor Xerox.

Ultimele stiri pe BankNews.ro: