Centrul Vodafone de Relatii cu Clientii din Brasov a implinit 10 ani de activitate
Data publicarii: 22-11-2011 | IT&C
Centrul de Relatii cu Clientii al Vodafone Romania din Brasov a implinit in aceasta luna zece ani de activitate. In acesti ani, echipa de Relatii cu Clientii din Brasov a preluat mai mult de 27 milioane de apeluri, la *222.
"Call Center-ul nostru din Brasov este unul dintre primele infiintate in Romania. In cei 10 ani de activitate, peste1800 de tineri, majoritatea studenti, si-au inceput cariera aici. Multi dintre ei au ramas alaturi de Vodafone, altii au capatat o experienta care le-a permis sa isi dezvolte cariera in continuare”, a spus Inaki Berroeta, CEO Vodafone Romania.
In 2001, echipa Vodafone din Brasov avea 50 de angajati, iar in prezent numara peste 500 de angajati cu varsta medie de 24 de ani. Tinerii sunt pregatiti pentru a raspunde apelurilor clientilor business si persoanelor fizice, despre servicii, telefoane mobile, facturi, configurarea serviciilor si telefoanelor, activarea de noi servicii si abonamente. Centrul de Relatii cu Clientii din Brasov preia 30% din totalul apelurilor la *222, restul de 70% fiind preluat de echipa din Ploiesti.
Call Center-ul Vodafone din Brasov functioneaza intr-o cladire moderna, cu o suprafata totala de 4.500 de metri patrati si 4 etaje, cu sali de training, un cabinet medical, un cabinet stomatologic, o zona de recreere si o cantina. Pana in prezent au fost investiti peste 350.000 Euro in modernizarea cladirii si dotarea cu echipamente speciale.
Centrele de Relatii cu Clientii ale Vodafone Romania isi desfasoara activitatea in fiecare zi de luni pana vineri, intre orele 8:00-22:00, iar sambata si duminica intre orele 8:00-18:00. In timpul noptii sunt preluate apelurile de urgenta (de exemplu, pentru furtul sau pierderea unui telefon mobil/SIM, pentru blocare SIM sau deblocare cod PUK).
Vodafone Romania este primul operator mobil care a infiintat un Centru de Relatii cu Clientii, in martie 1997, in Bucuresti. Cel de-al doilea Centru de Relatii cu Clientii a fost deschis in 2001, la Brasov, iar urmatorul la Ploiesti, in 2006. In prezent, Vodafone Romania are doua Centre de Relatii cu Clientii, in Ploiesti si Brasov.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut