Renault dezminte informatiile referitoare la un model low-cost de 2.500 de euro
Data publicarii: 24-11-2011 | Auto
Grupul auto francez Renault, proprietarul Dacia, a dezmintit miercuri informatiile aparute in presa franceza potrivit carora intentioneaza sa lanseze un nou model low-cost de 2.500 de euro destinat pietelor emergente, transmite AFP.
O purtatoare de cuvant de la Renault a declarat ca Gerard Detourbet, responsabilul pentru gama 'Entry' (Logan, Sandero si Duster) la Renault, se va ocupa, intr-adevar, incepand de la 1 ianuarie 2012 cu dezvoltarea unui mic model destinat pietei din India. Insa, contrar celor afirmate in publicatia franceza La Tribune, nu este vorba de o masina ultra low cost.
Echipa care va fi condusa de Gerard Detourbet se va ocupa cu 'dezvoltarea de masini mici care, in termeni de pret, se vor situa imediat sub Renault Pulse sau Nissan Micra fara a cadea insa in zona ultra low cost', a precizat purtatoarea de cuvant. Aceasta a adaugat ca grupul Renault nu a dezvaluit inca pretul noului sau model care va fi comercializat in India de la 1 ianuarie, dar ca va fi vorba de un pret 'net superior celui de 2.500 de euro'. In prezent, partenerul japonez Nissan vinde pe piata din India modelul Micra la un pret de aproximativ 5.900 de euro.
Prin programul 'entry-level', Renault a vandut anul trecut aproximativ 685.000 de vehicule, mai mult de o patrime din vanzarile totale ale producatorului auto francez, de 2,6 milioane de masini si vehicule usoare. Principalele piete pentru programul 'entry-level' sunt Franta, Brazilia, Rusia, Germania si Iran.
Compania Dacia de la Mioveni /sudul Romaniei/ a fost preluata de Renault in anul 1999. Renault a lansat, pana in prezent, sapte modele sub marca Dacia, respectiv Dacia Logan, Dacia Logan MCV, Dacia VAN, Dacia Logan Pick-Up, Dacia Sandero, Dacia Sandero Stepway si Dacia Duster.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut