Relevance, primul partener QlikView din Romania, aniverseaza 7 ani de existenta
Data publicarii: Astazi, 29-11-2011 | Afaceri
Relevance, primul furnizor de solutii Business Intelligence pe platforma QlikView din Romania, aniverseaza 7 ani de existenta si, in acelasi timp, de parteneriat cu QlikTech, producatorul QlikView.
In noiembrie 2011, Relevance aniverseaza 7 ani de la infiintarea sa si de la inceputul parteneriatului cu QlikTech, dar si 11 ani de experienta in dezvoltarea de solutii Business Intelligence pe platforma QlikView. Cei doi fondatori ai Relevance, Valentin Barbu si Ionut Toader, au pus impreuna experienta tehnica in dezvoltarea de solutii BI QlikView si cea de marketing si vanzari, dand astfel nastere companiei Relevance - primul partener QlikView din Romania.
Despre inceputul Relevance, Ionut Toader isi aminteste: "Ne-am aruncat cu capul inainte, fara sa avem experienta in antreprenoriat, fara finantare, fara contacte in lumea de business. Aveam in schimb mult entuziasm si un produs excelent, pe care Valentin il cunostea bine. Am inceput afacerea in bucatarie - acolo lucram cand nu eram pe drum sau la clienti. Chiar si azi mai tinem sedinte in bucatarie!”
Valentin Barbu adauga: "Acum 7 ani doream sa reducem munca manuala, nesfarsitele calcule in Excel... si am reusit sa imbunatatim performanta clientilor nostri din punctul de vedere al disponibilitatii si al claritatii parametrilor cheie necesari pentru conducerea afacerii. Astazi vrem ceva mai mult. Am vazut ca sistemele informatice se pot schimba, dar ceea ce conteaza si influenteaza cel mai mult intr-o afacere este factorul uman. Incercam sa le aratam oameniilor care lucreaza cu solutiile noastre BI ca nu le furnizam doar o solutie informatica, ci ca primesc o oportunitate imensa de a deveni mai fericiti, mai creativi, mai buni atat pe plan profesional, cat si personal.”
Relevance multumeste astazi tuturor celor care au inteles ca un parteneriat de calitate si o solutie inteligenta sunt catalizatorii unei afaceri! De-a lungul timpului, au ales sa colaboreze cu Relevance companii precum Cris-Tim, Mic.ro, Profi, Zarea, Holcim, Regina Maria, Labormed, Cyrom, Cramele Halewood, Baumix, BDG si multi altii. Clientii Relevance au remarcat usurinta in utilizare, rapiditatea, flexibilitatea solutiilor QlikView si, cel mai important lucru, importanta descoperirii informatiilor cheie la momentul oportun pentru a lua decizii corecte, cu impact de zeci sau sute de mii de euro.
"Valoarea solutiilor noastre de Business Intelligence este data de profesionalismul, pasiunea si valorile morale ale fiecaruia din membrii echipei Relevance. Sunt mandru de colegii mei si le multumesc pentru tot ceea ce fac zi de zi!” a mai spus Ionut Toader, Managing Partner Relevance.
Relevance a fost si este 100% dedicata parteneriatului cu QlikTech, deoarece avem o mare incredere in performantele si beneficiile QlikView. Eforturile noastre au fost recunoscute de QlikTech, Relevance fiind in 2010 partenerul QlikView cu cea mai rapida crestere din Europa de Est.
La aniversarea parteneriatului cu Relevance, domnul Bas van der Horst, Country Manager BeNeLux la QlikTech a declarat: "Partenerii nostri reprezinta un canal foarte important catre oamenii de afaceri. Dezvoltarea unor bune relatii este un element cheie. Colaborarea cu Relevance a fost intotdeauna de succes si suntem mandri sa ii avem ca parteneri de exact 7 ani. Platforma noastra de business discovery impreuna cu informatiile Relevance despre piata locala creeaza o combinatie puternica, cu multi clienti satisfacuti. Ne dorim sa continuam acest parteneriat si sa il dezvoltam in viitor.”
Cu cei 7 ani de existenta si 11 ani experienta in dezvoltarea a sute de proiecte Business Intelligence pe platforma QlikView, cu un produs pe care Gartner il plaseaza in cadranul liderilor BI, Relevance este un jucator important pe piata de Business Intelligence din Romania.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall