4 romani din 10 nici nu sunt interesati de ce produse au bancile
Data publicarii: 07-12-2011 | Finante-Banci
Brokerii se plang ca foarte putini romani investesc la Bursa, spre deosebire de situatia de pe pietele dezvoltate, unde este un lucru comun ca populatia sa aiba investitii in actiuni, insa majoritatea romanilor au un grad redus de cunoastere a produselor financiare chiar mai simple, cum sunt de exemplu, cardurile de debit, asa cum arata rezultatele unui sondaj realizat de GFK Romania pentru Asociatia Romana a Bancilor (ARB).
Potrivit acestui sondaj, 55% dintre respondenti au o cunoastere foarte scazuta a cardurilor de debit, in timp ce in ceea ce priveste Internet bankingul procentul ajunge la 80%. Sondajul a fost realizat in perioada 8 iunie-23 iunie 2011 pe un esantion de 1.000 de persoane.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut