Misterul TRONSOANELOR EXPERIMENTALE de pe viitoarea autostrada Nadlac-Arad: Dar orice lucra, noaptea se surpa

Data publicarii: 08-12-2011 | Afaceri

O parte dintre "tronsoanele experimentale" executate pe autostrada Nadlac-Arad (38,9 km) trebuie refacute, pentru ca pamantul nu se taseaza, riscand sa puna in pericol viitoarea autostrada care s-ar putea surpa. In urma cu doua luni santierul autostrazii, care are ca termen de finalizare luna aprilie 2013, a fost vizitat de premierul Emil Boc si ministrul Transporturilor, Anca Boagiu.

Reprezentantii Companiei Nationale de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania (CNADNR) sustin insa ca nu exista "nici un motiv de ingrijorare", fara sa precizeze care este lungimea totala a "tronsoanelor experimentale" care trebuie refacute. In general, tronsoanele experimentale reprezinta fasii de pamant cu o lungime de maximum 200 de metri pe care constructorii testeaza solutiile tehnice de constructie, potrivit explicatiilor oferite gandul de reprezentanti ai Companiei Nationale de Autostrazi.

Integral in Gandul.info