Softelligence: tehnologiile e-business integrate si aplicatiile mobile vor ajuta brokerii de asigurari sa majoreze veniturile in 2012
Data publicarii: 12-12-2011 | Finante-Banci
Tehnologiile e-business integrate si aplicatiile mobile sunt instrumentele care vor ajuta brokerii de asigurari sa isi majoreze veniturile in 2012 si sa creasca eficienta operatiunilor cu cel putin 30%. Aceasta a fost concluzia evenimentului Brokers' Day organizat ieri, 8 decembrie 2011, de catre Softelligence si Microsoft Romania.
Evenimentul, dedicat companiilor ce opereaza pe piata de brokeraj in asigurari, a reunit manageri de top din cadrul celor mai mari organizatii de profil.
"Am discutat impreuna despre cum se poate folosi tehnologia de ultima ora la o serie de operatiuni foarte practice si care fac parte din activitatea zilnica a brokerilor: obtinerea mai rapida a cotatiilor de la asiguratori, transmiterea mai rapida a cotatiilor care clienti, online sau offline, introducerea mai rapida a datelor in sistemul informatic al brokerului, folosind la maximum avantajele mobilitatii. Am dorit ca Brokers Day sa fie un eveniment in care Softelligence, furnizor traditional de solutii software pentru aceasta industrie, sa vina cu cateva solutii noi care sa ajute brokerii sa isi adauge mai multe zerouri la afacerile lor si sa lucreze mult mai eficient, in operatiunile zilnice”, spune Teodor Blidarus, managing partner Softelligence.
In cadrul evenimentului a avut loc si o premiera: a fost completata pe o tableta iPad 2 o polita de asigurare RCA in mai putin de un minut, cu ajutorul ultimelor tehnologii mobile dezvoltate de Softelligence in cadrul suitei de solutii integrate OMNi e-Business 2.0.
"Eficienta unui agent de vanzari echipat cu o tableta si cateva aplicatii interconectate cu sistemul e-Business al companiei poate creste cu cel putin 30-40%. Daca in mod obisnuit completarea unei polite ia cel putin 15 minute, prin utilizarea solutiei noastre mSales, prima din seria de tehnologii mobile la care lucram, polita este gata intr-un minut”, adauga Teodor Blidarus.
mSales este parte a suitei integrate OMNi e-Business 2.0, suita compatibila cu orice platforma software si cu cele mai complexe sisteme ERP.
Printre clientii de top ai Softelligence se numara Allianz Tiriac, AON Romania, EuroArc, Power Insurance, Otto Broker, HSI Broker.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut