ANAF a decis utilizarea platformei tehnice de gestionare a formularului 112

Data publicarii: 14-12-2011 | Afaceri

Agentia Nationala de Administrare Fiscala a elaborat un proiect de act normativ in vederea imbunatatirii serviciului de depunere a declaratiilor fiscale si pentru a preveni blocajele tehnice generate de fluxul de informatii inregistrat in perioadele de varf. Astfel, s-a decis utilizarea platformei tehnice de gestionare a formularului 112 "Declaratie privind obligatiile de plata a contributiilor sociale, a impozitului pe venit si evidenta nominala a persoanelor asigurate" si pentru celelalte declaratii fiscale. 

Pentru implementarea acestor modificari tehnice, este necesara utilizarea unui format unitar de prezentare a formularelor de declaratii, respectiv formatul PDF, cu fisier XML atasat, se arata intr-un comunicat al institutiei. De asemenea, s-a decis migrarea, pe platforma de gestionare a formularului 112, intr-o prima faza, a formularelor 100 "Declaratie privind obligatiile de plata la bugetul de stat", 300 "Decont de taxa pe valoarea adaugata" si 710 "Declaratie rectificativa". 

Integral in Curierul National

Ultimele stiri pe BankNews.ro: