Atlas Corporation a ales Wizrom pentru managementul documentelor
Data publicarii: 15-12-2011 | Afaceri
Wizrom Software a implementat la Atlas Corporation, unul dintre marii jucatori pe piata materialelor de constructii, solutia DoxPro de management al documentelor.
Atlas Corporation produce si distribuie sisteme complete de finisaje si termo-hidroizolatii la standarde de calitate exceptionale sub brandul Apla (Atlas Professional Line Application), a caror distributie se face prin filialele deschise in toata tara.
Avand in vedere numarul foarte mare de clienti si volumul urias de documente fiscale cu care se lucreaza, compania a decis implementarea unei solutii de management al documentelor - iar alegerea a fost in favoarea Wizrom Software, pentru cel mai bun raport calitate/pret.
"Am cautat in primul rand un furnizor cu referinte de calitate si o solutie scalabila si flexibila, usor de implementat si la un cost bun. Wizrom s-a angajat sa ne structureze documentele - e-mail-uri, oferte, contracte, alte documente - pentru a ne imbunatati procesele interne, mai ales ca la aceste documente trebuie sa aiba acces un mare numar dintre angajatii nostri. Faptul ca avem o colaborare intinsa pe mai bine de zece ani a fost de asemenea un criteriu important”, a declarat Adrian Golat, IT Manager, Atlas Corporation.
Cu trei linii de business - distributie de materiale de constructii, productie de materiale de constructii si import de electronice - Atlas Corporation foloseste DoxPro de la Wizrom pentru a-si imbunatati fluxul de documente, a simplifica procedurile si a scurta etapele, precum si pentru a putea accesa rapid documentele din arhiva, atunci cand este nevoie. De asemenea, multitudinea clientilor si a furnizorilor necesita o atentie deosebita fata de documentele receptionate si cele emise, precum si corelarea lor.
Atlas Corporation estimeaza ca investitia va fi amortizata in decurs de un an, cand vor fi evidente si beneficiile pe termen lung: standardizarea procedurilor pe divizii, respectiv pe intreaga companie.
"Vom avea o imagine completa a beneficiilor implementarii dupa o prima perioada de sase luni de la finalizarea implementarii. Estimarile noastre sunt ca o data ce intreg fluxul de documente va fi informatizat, va creste considerabil acuratetea informatiilor si viteza de reactie fata de furnizori si mai ales fata de clienti”, a declarat Adrian Bodomoiu, Managing Director Wizrom Software.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut