Clientii Erste Asset Management isi pot consulta portofoliile de investitii prin internet si telefon, la BCR
Data publicarii: 15-12-2011 | Finante-Banci
SAI Erste Asset Management S.A. ofera clientilor sai posibilitatea vizualizarii portofoliului de unitati de fond prin intermediul internet banking - Click 24 Banking BCR si telefon banking - Alo 24 Banking BCR.
Prin intermediul noii functionalitati dezvoltate de catre BCR clientii Erste Asset Management au acces la informatii despre numarul unitatilor de fond cumparate, valoarea unitatilor de fond detinute, precum si reprezentarea grafica a evolutiei recente a fondului in care au investit.
"Clientii pot realiza, totodata, operatiuni on-line, gestionandu-si investitiile usor si rapid. Ei pot vizualiza direct in aplicatie istoricul tranzactiilor efectuate (subscrieri/rascumparari), putand efectua si plati prin sabloane dedicate, in cazul in care bifeaza varianta de "subscriere directa” in declaratia de adeziune", a declarat Dragos Neacsu, CEO, SAI Erste Asset Management S.A..
Erste Asset Management ocupa prima pozitie in topul aferent pietei fondurilor deschise de investitii cu o cota de 34,70%, administrand un volum de active de 2.774,5 milioane RON (conform datelor publicate de Asociatia Administratorilor de Fonduri la data de 30 noiembrie 2011).
BCR Monetar, fond care investeste in instrumente monetare si in obligatiuni, a inregistrat un randament pe ultimul an de 7,11% si are un volum de active de 1.500 milioane RON (date la 30 noiembrie 2011).
BCR Obligatiuni, fond care investeste in obligatiuni si instrumente cu venit fix, a inregistrat un randament pe ultimul an de 7,82% si are un volum de active de 1.225 milioane RON (date la 30 noiembrie 2011).
"Ne-am propus sa dam clientilor nostri acces facil la distanta pentru cat mai multe din produsele lor investitionale. Asa cum facilitatile legate de depozite au fost cu succes adoptate de clienti, acum adaugarea posibilitatii consultarii portofoliului de unitati on-line dar si prin telefon ne asteptam sa creasca confortul clientilor, utilizarea canalelor dar si a instrumentelor investitionale. In continuare, ne vom concentra pe oferirea unor beneficii suplimentare care sa incurajeze cresterea utilizarii serviciilor la distanta pentru operatiuni bancare uzuale", a declarat Bogdan Octavian Marin, Director Managementul Canalelor Retail in cadrul BCR.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut