Clientii Erste Asset Management isi pot consulta portofoliile de investitii prin internet si telefon, la BCR

Data publicarii: 15-12-2011 | Finante-Banci

SAI Erste Asset Management S.A. ofera clientilor sai posibilitatea vizualizarii portofoliului de unitati de fond prin intermediul internet banking - Click 24 Banking BCR si telefon banking - Alo 24 Banking BCR. 

Prin intermediul noii functionalitati dezvoltate de catre BCR clientii Erste Asset Management au acces la informatii despre numarul unitatilor de fond cumparate, valoarea unitatilor de fond detinute, precum si reprezentarea grafica a evolutiei recente a fondului in care au investit.

"Clientii pot realiza, totodata, operatiuni on-line, gestionandu-si investitiile usor si rapid. Ei pot vizualiza direct in aplicatie istoricul tranzactiilor efectuate (subscrieri/rascumparari), putand efectua si plati prin sabloane dedicate, in cazul in care bifeaza varianta de "subscriere directa” in declaratia de adeziune", a declarat Dragos Neacsu, CEO, SAI Erste Asset Management S.A..

Erste Asset Management ocupa prima pozitie in topul aferent pietei fondurilor deschise de investitii cu o cota de 34,70%, administrand un volum de active de 2.774,5 milioane RON (conform datelor publicate de Asociatia Administratorilor de Fonduri la data de 30 noiembrie 2011).

BCR Monetar, fond care investeste in instrumente monetare si in obligatiuni, a inregistrat un randament pe ultimul an de 7,11% si are un volum de active de 1.500 milioane RON (date la 30 noiembrie 2011).

BCR Obligatiuni, fond care investeste in obligatiuni si instrumente cu venit fix, a inregistrat un randament  pe ultimul an de 7,82% si are un volum de active de 1.225 milioane RON (date la 30 noiembrie 2011).

"Ne-am propus sa dam clientilor nostri acces facil la distanta pentru cat mai multe din produsele lor investitionale. Asa cum facilitatile legate de depozite au fost cu succes adoptate de clienti, acum adaugarea posibilitatii consultarii portofoliului de unitati on-line dar si prin telefon ne asteptam sa creasca confortul clientilor, utilizarea canalelor dar si a instrumentelor investitionale. In continuare, ne vom concentra pe oferirea unor beneficii suplimentare care sa incurajeze cresterea utilizarii serviciilor la distanta pentru operatiuni bancare uzuale", a declarat Bogdan Octavian Marin, Director Managementul Canalelor Retail in cadrul BCR.

Ultimele stiri pe BankNews.ro: