Cei mai mari patru jucatori din piata asigurarilor abia mai reusesc sa stranga 630 mil. euro
Data publicarii: 19-12-2011 | Finante-Banci
Astra, Allianz-Tiriac, Omniasig si Groupama - cele mai mari companii din piata asigurarilor - valoreaza impreuna aproximativ 630 milioane de euro, potrivit anuarului "Top 100 cele mai valoroase companii din Romania", realizat de ZF si casa de investitii Capital Partners.
Valoarea companiilor de asigurari a scazut comparativ cu anul trecut pe o piata aflata in cadere libera, avand in vedere ca in 2010 numai Allianz, Omniasig si Groupama valorau impreuna peste 650 milioane de euro. Piata asigurarilor scade de trei ani consecutiv si a ajuns in prezent sub pragul de 2 miliarde de euro, pe care il depasise in 2008.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut