Tranzactie pe piata de merchandising: o companie americana preia un jucator local

Data publicarii: 06-01-2012 | Afaceri

Firma americana  SPAR Group a cumparat 51% din actiunile agentiei locale de merchandising BIP Grup.  Spar a preluat 50% din BIP de la grupul irlandez IMSG (prezent in companie din 2007) si aditional 1% de la fondatorul si managerul general Eugen Saulea care detine restul de 49% din capitalul social.

BIP Grup (Business Ideas Provider Grup Romania)  a inregistrat in 2011 o cifra de afaceri de 3,67 milioane euro, in crestere cu 4,7% fata de anul anterior. BIP Group activeaza pe piata romaneasca din 2004, oferind servicii de trade marketing & vanzari: merchandising, sampling, management POSM, leasing personal vanzari etc. Compania are in portofoliu clienti din segmentul FMCG: Coca Cola, Kraft, Nestle, Ursus, BAT, Overseas, Agroalim, Alexandrion, Phillip Morris, JTI, etc. Pe aceasta piata de servicii de marketing BIP concureaza cu  Mercury360, Grup Sapte, Wave Division, FMCG Merchandising si IPP Merchandising. 

Integral in Fin.ro

Ultimele stiri pe BankNews.ro: