Raiffeisen scumpeste creditele de consum in lei si ipotecarele in euro
Data publicarii: 09-01-2012 | Finante-Banci
Austriecii de la Raiffeisen au majorat cu o jumatate de punct procentual dobanda la creditele de consum fara garantii in lei si la cele garantate in euro. Astfel creditele de consum in lei au o dobanda fixa cuprinsa intre 15% si 19% pe an in functie de suma acordata.
La imprumuturile cu dobanda variabila marja fixa se situeaza in prezent intre 7,5% si 11,5% peste indicatorul Robor la sase luni (situat la nivelul de 6,65% pe an in prezent). Banca mai percepe un comision de analiza dosar de 200 de lei si un comision lunar de administrare de 5 lei, astfel ca dobanda anuala efectiva urca pana la 22,3% pe an pentru un credit cu o valoare mai mica de 3.000 de euro si dobanda fixa.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut