2011 a adus companiei Wizrom cel mai mare numar de noi clienti din ultimii trei ani
Data publicarii: 25-01-2012 | Afaceri
Grupul de firme Wizrom (Wizrom Software, WizSalary si filialele externe), unul dintre principalii furnizori de solutii informatice integrate pentru managementul afacerii din Romania, a incheiat 2011 cu cel mai mare numar de noi clienti din ultimii trei ani, in principal datorita concentrarii activitatilor pe verticale de business si modelului de licentiere SaaS.
Anul trecut, Wizrom Software a semnat contracte cu 206 noi clienti, terminand anul cu un total de 3.285 clienti. In 2010, Wizrom Software a incheiat contracte cu 159 de noi clienti, iar in 2009 cu 150.
Veniturile au crescut cu 4% anul trecut, la 6,15 milioane euro, datorita revirimentului spectaculos al cererii de solutii software in domeniile productie, auto, retail si distributie, la care se adauga modelul de licentiere SaaS (Software as a Service).
"2011 s-a caracterizat prin cresterea interesului fata de SaaS, pentru ca tot mai multi clienti opteaza pentru acest model care le usureaza cash-flow-ul. Practic, unul din cinci clienti noi cu care am semnat in 2011 a optat pentru SaaS. Interesant este ca si firmele mari si multinationalele au inceput sa adopte modelul SaaS datorita avantajelor date de cash flow si viteza de implementare”, a declarat Adrian Bodomoiu, Managing Director Wizrom Software.
Modelul de licentiere SaaS se bazeaza pe cloud computing si in acest sens, solutiile oferite de Wizrom Software care se preteaza la acest mod de utilizare sunt Necto (business intelligence), respectiv solutiile ERP, CRM si SFA.
Un alt element de stabilitate in veniturile grupului il constituie structura acestora: 31% din venituri au provenit din licente vandute, 34% din mentenanta, 35% din alte servicii de business (analiza business, procese, dezvoltari personalizate, outsourcing, altele).
Grupul de firme Wizrom a avut anul trecut un numar de 140 de angajati, acelasi ca si in 2010. Pentru 2011, planurile de recrutare vizeaza deocamdata cresterea fortei de vanzari cu 30%.
In cursul anului 2011, Wizrom a lansat solutia WizRetail pentru domeniul retail, WizWhy pentru companiile din domeniul serviciilor care cauta sa previna pierderea de clienti, respectiv Necto, solutia de BI care transfera fenomenul "social networking” in managementul organizatiilor.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut