Clientii de lux ai bancilor au cumparat peste o tona de aur
Data publicarii: 25-01-2012 | Finante-Banci
Clientii de private banking au preferat investitiile in Romania, vede-te fiind aurul si instrumentele cu venit fix. Plasamentele in aur au depasit anul trecut 45 milioane de dolari.
Bancherii incearca sa atraga in ofertele de private banking si alti clienti decat cei considerati de lux. Primul pas a fost selectarea asa-numitei categorii de "affluent banking", formata din clienti cu venituri peste medie. BCR a inclus in aceasta categorie clientii cu active financiare intre 40.000 si 200.000 de euro sau care obtin venituri lunare intre 1.500 si 10.000 de euro. Austriecii de la Raiffeisen s-au pozitionat chiar mai jos si vizeaza clientii cu salarii de la 1.000 de euro sau active de peste 15.000 de euro.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut