Cultura si etica bancara pentru studentii Academiei de Studii Economice prin programul MoneySense dezvoltat de RBS Romania
Data publicarii: 31-01-2012 | Finante-Banci
RBS Romania a desfasurat in perioada octombrie 2011 - ianuarie 2012 programul "MoneySense - Cultura si etica bancara” in cadrul Academiei de Studii Economice Bucuresti, dedicat promovarii misiunii si valorilor institutiilor financiar-bancare.
Sesiunile din cadrul programului au fost sustinute de voluntari din cadrul RBS Romania, specialisti si reprezentanti ai conducerii bancii. Temele abordate in cadrul programului au oferit studentilor acces la informatii despre sistemul bancar la nivel corporate si retail, administrarea finantelor personale, despre planificarea si comunicarea unei strategii de afaceri sau despre gestionarea unor situatii de risc sau criza.
Pentru absolvirea cursului, studentii au pregatit studii de caz care trateaza probleme financiar-bancare de actualitate. Lucrarile au fost evaluate de angajatii bancii implicati in derularea programului. Festivitatea de incheiere a cursului a avut loc la sediul RBS Romania, in data de 18 ianuarie 2012, oferind ocazia tinerilor studenti sa paseasca in birourile unei banci si sa ia contact direct cu angajatii.
"De la an la an remarcam o crestere semnificativa a interesului studentilor pentru insusirea si dezvoltarea notiunilor financiar-bancare. Anul 2011 a fost marcat de criza economica, iar acest aspect s-a reflectat si in temele abordate de studenti in studiile de caz. Acest fapt dovedeste utilitatea sesiunilor de instruire, care se concentreaza si asupra managementului riscului si al situatiilor de criza. Multumim Facultatii de Stiinte Economice pentru implicarea in proiectul MoneySense si pentru intelegerea necesitatii unei pregatiri suplimentare, de natura practica in domeniul financiar-bancar”, a declarat Marijana Vasilescu, Director Marketing si Comunicare RBS Romania.
Studentii absolventi ai cursului MoneySense beneficiaza de credite transferabile. Seminariile organizate de RBS Romania in parteneriat cu Facultatea de Relatii Economice Internationale sunt incluse in programa scolara a cursurilor universitare.
De la inceputul cursului "Cultura si etica bancara” din 2003 si pana in prezent, 457 studenti au participat la aceste sesiuni de informare si formare.
MoneySense este un program de educatie financiara dezvoltat de grupul RBS, care se desfasoara de peste 15 ani la nivel international, fiind unul dintre cele mai importante programe de acest tip din Marea Britanie si Irlanda. Obiectivul programului este sa ofere acces la informare si educatie financiara pentru un numar tot mai mare de persoane, atat tineri, cat si clienti actuali si potentiali.
MoneySense ofera informatii de educatie financiara si prin intermediul website-ului programului www.rbsmoneysense.ro. Astfel, oricine este interesat poate sa acceseze gratuit brosura MoneySense, un mic ghid financiar despre administrarea finantelor personale.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut