MDRT cheltuieste peste 80.998 lei pentru promovarea in SUA, Canada si alte 5 tari a Carpatilor romanesti

Data publicarii: 17-02-2012 | Turism

Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului va cheltuie 80.998 lei, fara TVA, din fonduri proprii, pentru promovarea Carpatilor romanesti in Statele Unite ale Americii, Canada si alte cinci tari, informeaza, vineri, MDRT.

Ministerul va organiza, in martie, vizita in Romania a unei echipe de productie care intentioneaza sa efectueze documentarea si filmarile necesare pentru realizarea unui film de promovare a Romaniei ca destinatie turistica de iarna. 

Echipa, care lucreaza pentru studioul american de productie video Warren Miller Entertainment, va petrece in Romania doua saptamani. In aceasta perioada, sunt programate vizite ale unor destinatii si obiective turistice din Carpatii romanesti (Muntii Bucegi, Muntii Postavarul si Muntii Fagaras), precum Sinaia, Brasov, Poiana Brasov, Castelul Peles, Azuga, Balea Lac. 

'Totodata, vizita coincide cu finalizarea unor investitii in infrastructura de turism de pe Valea Prahovei, destinate organizarii, in anul 2013, a editiei de iarna a Festivalului Olimpic al Tineretului European - FOTE 2013. Asadar, prezenta echipei de productie constituie o ocazie excelenta pentru mediatizarea, in plan international, a faptului ca Romania va gazdui FOTE 2013. Ulterior vizitei, echipa va produce un film de promovare a turismului montan si de iarna din Romania, pe care sa-l distribuie, incepand din toamna anului 2012, in sali de cinema din 80 de zone metropolitane din SUA si 88 de orase din Canada, Marea Britanie, Germania, Austria, Australia si Noua Zeelanda. De asemenea, filmul va fi difuzat pe televiziune si pe Internet', se precizeaza in comunicatul MDRT. 

Warren Miller Entertainment este un studio renumit in productia si distributia de filme pentru iubitorii de schi si snowboard, ai turismului de iarna si de aventura din America de Nord. De 62 de ani, studioul prezinta, la inceputul fiecarui sezon rece, o noua destinatie pentru sporturile de iarna. 

Fiind vorba de o actiune de marketing turistic, complementara celorlalte proiecte derulate de MDRT si care urmareste promovarea Romaniei ca destinatie de turism pe pietele tinta, costurile aferente sunt suportate de minister. In prezent, la nivelul MDRT este in curs de derulare procedura de achizitie a serviciilor aferente organizarii vizitei.

Sursa: AGERPRES