Certificatul pentru semnatura electronica - mai rapid si mai ieftin prin Raiffeisen Bank si certSIGN
Data publicarii: 01-03-2012 | Finante-Banci
Raiffeisen Bank si certSIGN ofera certificatul pentru semnatura electronica intr-un timp mai scurt si la un pret mai mic cu pana la 30% fata de procedura standard. Conform fluxului de lucru introdus de Raiffeisen Bank, identificarea solicitantului se face gratis direct in unitatile bancii (nu prin notariat), iar kitul de semnatura electronica este livrat gratis, prin curier rapid, oriunde in tara, in termen de maxim 5 zile.
In cazul posesorilor de certificate digitale calificate care trebuie reinnoite, Raiffeisen Bank si certSIGN permit reinnoirea lor fara cheltuieli suplimentare pentru client indiferent de locul de unde au fost achizitionate. Cheltuieli precum cele legate de autentificarea notariala si transmiterea documentelor prin curier (procedura standard) sunt eliminate, toate formalitatile facandu-se in sucursalele Raiffeisen Bank.
certSIGN este lider al pietei de certificate digitale si are cea mai mare retea de distributie din Romania. Compania ofera asistenta prin call-center atat pentru instalarea si configurarea certificatelor digitale, cat si pentru completarea si semnarea declaratiilor pentru ANAF.
Semnatura electronica poate fi folosita pentru orice document in format electronic sau e-mailuri. Documentul electronic capata astfel valoarea legala a unui document oficial clasic, pe hartie, semnat olograf si stampilat. La accesarea fondurilor europene, de exemplu, semnatura electronica este obligatorie. Conform codului fiscal, factura in format electronic transmisa catre client trebuie, obligatoriu, semnata electronic.
Semnatura electronica elimina costurile legate de gestionarea documentelor pe hartie: imprimare, arhivare, procesare, trimitere prin curier etc.
In Romania, certificatul digital calificat poate fi folosit in relatia cu urmatoarele institutii: Agentia Nationala de Administrare Fiscala (ANAF), Inspectoratul Teritorial de Munca (ITM), Oficiul National al Registrului Comertului (ONRC), Monitorul Oficial, Depozitarul Central, Comisia Nationala a Valorilor Mobiliare (CNVM), Casa de Asigurari de Sanatate (CAS), Comisia de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private (CSSP) si autoritatile contractante din cadrul Sistemului Electronic de Achizitii Publice (SEAP).
Lista agentiilor care ofera certificatul de semnatura electronica este disponibila pe Internet la http://www.raiffeisen.ro/intreprinderi-mici-si-mijlocii.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut