Romsys, membra a New Frontier Group, si-a mentinut ritmul de crestere de peste 50% si in 2011, ajungand la 64 milioane euro
Data publicarii: 06-03-2012 | Afaceri
Romsys, membra a holdingului austriac New Frontier Group si unul dintre primii trei integratori din Romania, a inregistrat anul trecut o crestere a cifrei de afaceri de 53%, dupa ce, in anul precedent a realizat o crestere de 76%.
"Cresterea are la baza revigorarea economiei in cea de-a doua jumatate a anului 2011 si previziunile macroeconomice pozitive pentru 2012, aspecte care au determinat reactii pozitive la clienti, in ceea ce priveste investitiile IT. Romsys este prezenta in sectoarele cheie ale economiei, iar acest fond economic favorabil ne-a generat volume noi de business si o serie de proiecte si clienti noi”, a declarat Horatiu Berdila, Director Executiv Romsys.
Peste 60 de contracte, crestere pe segmentele financiar-bancar, utilitati, telco si FMCG
Pozitionarea ca "one stop shop company”, integrator care ofera clientilor toate solutiile potrivite nevoilor acestora, a permis companiei o abordare a pietei intr-o maniera mixta: pe verticala, cu solutiile specifice industriei, dar si pe orizontala, cu solutiile traditionale din portofoliul Romsys.
"In 2011, Romsys a incheiat peste 60 de contracte, din care, mai mult de 25% au fost cu clienti noi.
Prezenta de peste 18 ani pe piata romaneasca si experienta acumulata ne-au asigurat maturitatea necesara pentru o evaluare, adaptare si previzionare permanenta a portofoliului. Astfel, am putut oferi clientilor nostri solutii inovative si cu valoare adaugata,care raspund nevoilor lor actuale si viitoare”, a explicat Horatiu Berdila.
Romsys a inregistrat in 2012 o crestere constanta pe toate verticalele cheie din portofoliu (financiar - bancar, asigurari, telecom, utilitati si FMCG), procentele variind de la 25% in financiar - bancar, la aproape 100% in utilitati.
Pentru anul trecut, proiecte de referinta sunt: dezvoltarea unui portal specific industriei de asigurari pentru Asirom si Omniasig - proiecte unice in industrie , prima implementare de Exalogic si Exadata din Romania in sectorul financiar - bancar, Cashier Management pentru Unicredit, implementarile de SAP de la Ion Mos si VelPitar/7 Spice, proiectele de infrastructura din telecom si cea mai mare implementare de SAP din Romania. Cele mai multe dintre acestea au fost proiecte unicat pentru industrie sau pentru piata romaneasca sau proiecte foarte specifice anumitor industrii cum sunt cele din asigurari, telecom si utilitati.
Aproximativ 70% dintre solutiile livrate in 2011 de Romsys au fost de tipul ERP, BI si CRM , solutii care permit o mai mare vizibilitate si control asupra afacerii si o relatie sanatoasa si apropiata cu clientii companiei; restul de 30%, au fost solutii specifice, de nisa, cu impact imediat in evolutia business-urilor si cu o perioada de amortizare de 1-2 ani.
Crestere de 10% pentru 2012 si focus pe solutii specifice
"Pentru 2012 vom merge in continuare pe conceptul de "one stop shop”, prin livrarea de orice tip de solutii de la cele de baza de tip ERP, CRM si BI pana la solutii specifice de nisa. Strategia privind portofoliul de solutii din 2011 ne-a oferit o mai buna vizibilitate in ceea ce priveste nevoile clientilor, aceasta fiind si ratiunea pentru care am mers in directia dezvoltarii si introducerii de produse noi , solutii proprii, dezvoltate atat de Romsys cat si de celelalte companii din grup, dar si servicii de consultanta . Fiind o reteta de succes verificata, preocuparile noastre in ceea ce priveste dezvoltarea de noi solutii va ramane constanta”, a mai spus Berdila.
"In contextul in care Romania este influentata in proportie de 65% de evolutia economica la nivelul Uniunii Europene, orice colaps in regiune duce automat la scaderea dramatica a oricaror previziuni de crestere. Totusi, pentru 2012, estimam o crestere organica in ton cu piata de 10%, la putin peste 70 de milioane de euro, urmand sa reevaluam constant aceste previziuni pe tot parcursul anului”, a adaugat directorul Romsys.
Comunicat de presa
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut