Romania, prezenta cu 14 firme la targul international de incaltaminte si marochinarie de la Milano

Data publicarii: 08-03-2012 | Afaceri

Romania a fost reprezentata de 14 societati la editia de primavara a celui mai important targ international de incaltaminte si marochinarie, MICAM ShoEvent/MIPEL, desfasurat la Milano, in perioada 4 - 7 martie 2012, unde au fost prezentate colectiile pentru sezonul toamna-iarna 2012, informeaza Ministerul Economiei, Comertului si Mediului de Afaceri (MECMA), intr-un comunicat remis miercuri Agerpres.

MECMA in colaborare cu Centrul Roman pentru Promovarea Comertului si Investitiilor Straine si Patronatul Sfera au organizat participarea, sub pavilion national, a firmelor de incaltaminte si marochinarie din Romania. 

La editia din acest an, unde sunt prezentate colectiile pentru sezonul toamna-iarna 2012, au participat 14 societati romanesti Com Impex Dalin Reghin Mures, Radu Design Bucuresti, CEP Central Europe Production Brasov, Moda Accesorii Export Bucuresti, Tris Company Ialomita, Mopiel Buzau, Pro Sud Bucuresti, Angela International, Marcolev Exim Tg.Mures, SEPALA Investment, Pixie Shoes Bucuresti, Denis Suceava, New Star Generation Bucuresti, Siderma SA. 

Evenimentul organizat de Asociatia Nationala a Producatorilor de Incaltaminte din Italia, a reunit in acest an 1.560 de expozanti, din care 609 participanti straini, provenind in special din Spania, Portugalia, Marea Britanie, Brazilia. 

Biroul de Promovare Comercial - Economica Milano a mediatizat prezenta romaneasca la editia de primavara din acest an a 'Micam ShoEvent/MIPEL', sprijinind realizarea unor intalniri de afaceri in standurile expozantilor romani. 

Experienta acumulata de firmele romanesti, urmare participarii consecutive la editiile de primavara si toamna ale acestei manifestari expozitionale (prima participare realizandu-se in septembrie 2007), in competitie cu parteneri din tari care dau tonul in design-ul produselor de incaltaminte si marochinarie, le-a permis producatorilor si designerilor romani realizarea unor colectii deosebite, in acord cu ultimele tendinte, facand fata cu succes exigentele pietei internationale si avand totodata posibilitatea consacrarii unor brand-uri proprii valoroase. 

Sursa: AGERPRES

Ultimele stiri pe BankNews.ro: