Simplu, ieftin si rapid. De ce se tem clientii de cumparaturile online si cum pot evita capcanele tranzactiilor pe internet
Data publicarii: 16-03-2012 | IT&C
Traim in epoca internetului, iar furnizorii de servicii au castigat tot mai mult teren in online, in ultimii ani. Platim taxe si impozite pe internet, achitam facturi sau facem cumparaturi. Fie ca este vorba despre haine, carti, vacante sau bilete la concerte, pe internet se poate cumpara aproape orice. Si totusi, desi ofertele sunt dintre cele mai diversificate, nu toata lumea are incredere sa faca tranzactii online.
Principalul motiv pentru care oamenii se feresc sa cumpere online este pentru ca le este teama ca le va fi fraudat cardul bancar sau ca ar putea plati suplimentar taxe pe care nu le-au previzionat, cum ar fi TVA sau taxe de transport. In plus, exista o stare de neincredere din cauza imposibilitatii de a atinge si de a analiza produsul. Unii clienti se tem ca produsele comandate online nu corespund realitaii odata ce sunt livrate si astfel fac cheltuieli inutile.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut