Targul de Turism al Romaniei a dat startul vacantelor de vara 2012 inregistrand un numar record de vizitatori
Data publicarii: 20-03-2012 | Turism
De o importanta majora pentru sectorul turismului din Romania, Targul de Turism - editia de primavara 2012, a avut loc in perioada 15 - 18 martie 2012, la Romexpo, si a reunit elita firmelor de profil atat din tara, cat si din intreaga lume.
Gazduind un numar de 230 de companii, din 28 de tari si peste 50 orase si zone turistice din Romania, targul a inregistrat un nou record, de data aceasta, in materie de vizitatori: peste 25.000 de persoane interesate de vacante si calatorii au vizitat standurile amplasate pe o suprafata de 15.000 metri patrati, insumand arealul a 6 pavilioane din Centrul Expozitional Romexpo.
Cea de-a XXVII - a editie a targului a marcat un nou succes in agendele organizatorilor si partenerilor care au dovedit si de aceasta data o deosebita implicare si entuziasm: Romexpo, Camerele de Comert si Industrie din Romania, ANAT - Asociatia Nationala a Agentiilor de Turism din Romania, FPTR - Federatia Patronatelor din Turismul Romanesc, ANTREC - Asociatia Nationala de Turism Rural Ecologic si Cultural si OPTBR - Organizatia Patronala a Turismului Balnear din Romania.
Targul a debutat joi, 15 martie, fiind inaugurat in prezenta Domnului Cristian Petrescu, Ministrul Dezvoltarii Regionale si Turismului, Doamnei Corina Martin, Presedinte Asociatia Nationala a Agentiilor de Turism din Romania, Domnului Ion Viorel Paunescu, Membru de onoare al Camerelor de Comert si Industrie din Romania, Presedinte de onoare al Federatiei Industriei Hoteliere din Romania, Domnului Mohammad Murad, Presedinte Federatia Patronatelor din Turismul Romanesc si Domnului Vasile Pruteanu - Presedintele Consiliului Judetean Neamt.
Pe perioada celor patru zile de expozitie, vizitatorii au putut alege dintr-o gama variata de oferte destinate sezonului estival, atat in Romania, cat si in strainatate, ce au vizat turismul cultural, rural si de business, turismul de tratament, destinatii exotice, croaziere, turismul de aventura sau pelerinaje culturale etc.
Pentru un plus de impact, companiile participante au prezentat sub conceptele "early booking” si "instant booking” oferte si discount-uri atractive, valabile doar pe perioada desfasurarii evenimentului.
Organizatorii au derulat, si in acest an, special pentru publicul interesat, un bogat program de evenimente conexe - conferinte, seminarii, programe artistice, lansari de carte, prezentari de documentare, expozitii de fotografie precum si "Premiul Vizitatorului”, la care participantii au putut castiga o croaziera pe Marea Mediterana, sejururi all-inclusive in tara si strainatate, cadouri constand in reviste de specialitate sau articole de calatorie.
Referitor la segmentul business-to-business, targul a reprezentat, pentru majoritatea expozantilor o importanta platforma de reinnoire a relatiilor existente, de fidelizare a partenerilor traditionali, dar si de stabilire de noi contacte si contracte. In acest sens, Targul de Turism al Romaniei isi propune sa contribuie la consolidarea industriei turismului din Romania, atat prin promovarea zonelor de atractie turistica si a serviciilor din tara noastra, cat si prin organizarea de seminarii menite sa aduca in atentia autoritatilor dificultatile din acest domeniu.
In aceeasi perioada cu Targul de Turism al Romaniei au avut loc si urmatoarele manifestari expozitionale:
- TMA - Festival de spiritualitate, medicina alternativa si terapii complementare -www.tma-expo.ro
- TARG DE PRODUSE TRADITIONALE editia I, 2012 -Targ de produse cu specific romanesc - www.targprodusetraditionale.ro
- IMM Forum (14 -16 martie 2012), organizat in parteneriat cu Camerele de Comert si Industrie din Romania, Guvernul Romaniei, si AIPPIMM - www.imm-expo.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall