Mateescu, MasterCard: Viitorul cardurilor de debit il reprezinta segmentarea clientilor

Data publicarii: 21-03-2012 | Finante-Banci

Viitorul cardurilor de debit il reprezinta segmentarea, intrucat, pe masura ce piata s-a maturizat, clientii si-au dorit facilitatile de pe cardurile de credit si pe instrumentele de debit, a declarat, intr-un interviu acordat Wall-Street.ro, Denisa Mateescu, General Manager Romania si regiunea Balcanilor al MasterCard Europe.

Mateescu spune ca ideea de segmentare a aparut odata cu cardurile de credit, deoarece acestea erau impartite, in functie de tipurile de clienti, in carduri Standard, Gold, Platinum si World Elite.

"Vad o evolutie spre segmentarea portofoliului de debit. La inceputul pietei cardurilor din Romania, existau doar carduri de debit, toate o apa si un pamant, doar ca erau colorate altfel. Pe masura ce piata s-a maturizat am observat ca exista clienti care isi doresc facilitatile de pe carduri de credit pe cele de debit, intrucat obiceiul lor de plata este cu cardul de debit”, a mentionat Denisa Mateescu.

Integral in Wall Street

Ultimele stiri pe BankNews.ro: