Mateescu, MasterCard: Viitorul cardurilor de debit il reprezinta segmentarea clientilor
Data publicarii: 21-03-2012 | Finante-Banci
Viitorul cardurilor de debit il reprezinta segmentarea, intrucat, pe masura ce piata s-a maturizat, clientii si-au dorit facilitatile de pe cardurile de credit si pe instrumentele de debit, a declarat, intr-un interviu acordat Wall-Street.ro, Denisa Mateescu, General Manager Romania si regiunea Balcanilor al MasterCard Europe.
Mateescu spune ca ideea de segmentare a aparut odata cu cardurile de credit, deoarece acestea erau impartite, in functie de tipurile de clienti, in carduri Standard, Gold, Platinum si World Elite.
"Vad o evolutie spre segmentarea portofoliului de debit. La inceputul pietei cardurilor din Romania, existau doar carduri de debit, toate o apa si un pamant, doar ca erau colorate altfel. Pe masura ce piata s-a maturizat am observat ca exista clienti care isi doresc facilitatile de pe carduri de credit pe cele de debit, intrucat obiceiul lor de plata este cu cardul de debit”, a mentionat Denisa Mateescu.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut