Numar record de spoturi romanesti la Noaptea Devoratorilor de Publicitate 2012

Data publicarii: 21-03-2012 | Media

In urma unui parteneriat cu proiectul "10 ani de creativitate romaneasca”, producatorii "Noptii Devoratorilor de Publicitate” au inclus in programul de anul acesta un numar record de spoturi romanesti.

Editia din 2012 a "Noptii Devoratorilor de Publicitate” se va deschide cu spotul "Gelozie”, creat de agentia Next Advertising pentru campania de relansare a platformei web IQads, sub sloganul "Totul despre publicitate”. 

"Spotul care a fost selectat pentru a deschide evenimentul este unul romanesc, pe de o parte pentru ca reuseste sa rezume perfect viziunea lui Jean Marie Boursicot despre publicitate si despre lumea care ne inconjoara, dar si pentru ca vrem sa sarbatorim publicitatea romaneasca anul acesta”, a declarat Dimitri Fleury, din echipa "Noptii Devoratorilor de Publicitate”.

"10 ani de creativitate romaneasca” este un proiect The Institute, in parteneriat cu Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania si Art Directors Club Romania pentru a marca zece ani de realizari in publicitatea romaneasca. 

Creat si produs din 1981 de Jean Marie Boursicot, "Noaptea Devoratorilor de Publicitate” este un eveniment care are loc anual in peste 40 de tari si care prezinta pe marele ecran productii publicitare din mai bine de 60 de tari.  Evenimentul atrage peste 300.000 de spectatori la nivel international. Aflat la cea de-a 32-a editie, evenimentul "Noaptea Devoratorilor de Publicitate” va avea premiera in luna aprilie, la Paris. In Bucuresti, editia 2012 va avea loc in  al doilea weekend  din iunie, la Sala Palatului. 

Comunicat de presa

Ultimele stiri pe BankNews.ro: