UniCredit Tiriac Bank aduce in Romania campania We Will Fix It, initiata de grupul UniCredit in calitate de sponsor UEFA Champions League
Data publicarii: 21-03-2012 | Finante-Banci
Luis Figo este Ambasadorul Oficial UniCredit la nivel international
Esti fan al fotbalului? Imagineaza-ti ca un alt eveniment important te impiedica sa urmaresti marea finala UEFA Champions League, pe care abia o asteptai. UniCredit Tiriac Bank iti asculta povestea si iti da o sansa la Marele "Fix”, adica - daca esti ales castigator - te ajuta sa impaci ambele evenimente. "Fix”-ul este rezolvarea surpriza oferita fericitului castigator.
Daca nu esti pasionat de jocul cu balonul rotund, nu inseamna ca nu poti fi implicat in Fix-ul nostru surpriza! Daca ai prieteni pasionati de fotbal le poti face chiar tu, cu ajutorul nostru, o surpriza de neuitat.
Campania "We Will Fix It” se desfasoara in Romania in intervalul 19 martie-30 aprilie 2012 si inglobeaza componentele campaniei grupului, dar si o serie de initiative locale.
UniCredit, in calitate de sponsor oficial al UEFA Champions League, a lansat in februarie noua campanie de comunicare online "We Will Fix It”, menita sa ii ajute pe fanii fotbalului, dar nu numai, sa imbine perfect indatoririle de zi cu zi cu pasiunea pentru fotbal.
In Romania, campania poate fi urmarita pe www.unicredittiriac.ro/ucl sau pe www.facebook.com/UnicrediTiriacBank - "We Will Fix It”. Principalul mesaj in jurul caruia este construita campania este: Spune-ne ce te impiedica sa urmaresti Finala UEFA Champions League din 19 mai. Si noi iti rezolvam problema!
Mecanismul pentru desfasurarea campaniei este foarte simplu: participantii scriu pe microsite-ul special construit sau pe pagina de Facebook a bancii ce anume il impiedica sa vada Finala si pe 1 mai 2012, un juriu va decide care este problema care va fi rezolvata de
Echipa UniCredit Fix It. Cel desemnat va fi informat ca a castigat, dar rezolvarea problemei sale va ramane o surpriza.
Una dintre cele mai importante particularitati ale campaniei "We Will Fix It” in Romania este ca primele 300 de probleme inscrise si validate vor fi premiate automat cu rucsacuri, mingi, sepci sau alte premii cu insemnele UEFA Champions League.
Prin urmare, ce se poate face daca un important meci din UEFA Champions League coincide cu aniversarea unui membru al familiei sau se suprapune cu o importanta cina de afaceri? Luis Figo, Ambasadorul Oficial UniCredit pentru UEFA Champions League si Echipa UniCredit Fix It (formata din angajati ai bancii) se straduiesc sa gaseasca cea mai buna rezolvare pentru tine.
Grupul UniCredit a rezolvat deja dilema unui fan al fotbalului de Valentine's Day: el ardea de nerabdare sa vada echipa favorita jucand la Leverkusen, iar prietena lui se astepta la o seara romantica in oras, in care sa-si celebreze iubirea. Echipa UniCredit Fix It si Luis Figo au rezolvat o problema aparent fara solutie si au organizat pentru acest cuplu o seara de neuitat: el a putut urmari meciul, iar ea a avut parte de o surpriza uimitoare. Aceasta initiativa a fost filmata, iar videoclipul poate fi vizualizat pe www.wewillfixit.eu.
"Aceasta campanie reprezinta o excelenta idee, deoarece ii implica atat pe fanii fotbalului dar si pe cei care nu sunt suporteri”, spune Luis Figo, care promoveaza cu entuziasm campania si ii incurajeaza pe oameni sa participe pentru sansa de a-si rezolva problema aparuta din suprapunerea pasiunii pentru fotbal cu viata de zi cu zi.
Campania "We Will Fix It” a grupului UniCredit si solutiile salvatoare pot fi urmarite online si pe YouTube: www.youtube.com/unicreditchampions sau www.youtube.com/unicreditchannel.
Comunicat de presa
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut