Orientarea strategica spre segmentul IMM-urilor a consolidat cota de piata a Xerox Romania in 2011

Data publicarii: 26-03-2012 | Afaceri

Xerox Romania si-a consolidat cota de piata pe segmentul imprimantelor laser in 2011, atat ca valoare cat si ca volum al vanzarilor, urmarindu-si strategia sa de business concentrata pe intreprinderi mici si mijlocii.  

Potrivit datelor IDC#, numarul de unitati vandute de companie a crescut cu 72% in 2011, comparativ cu 2010 - Xerox Romania raspunzand nevoilor specifice ale IMM-urilor si birourilor mici cu echipamente A4 si servicii post-vanzare. 

Astfel, in 2011, cota de piata ca volum a Xerox Romania a ajuns la 12,6%, in crestere de la 8,5% in 2010. 

"La inceputul anului 2011 ne-am propus sa ne crestem cota de piata pe segmentul IMM-urilor, atat cu produsele, dar si cu serviciile noastre”, a spus Gabriel Pantelimon, Country General Manager Xerox Romania. "Pentru noi, IMM-urile au reprezentat o sursa de crestere importanta, dupa paisprezece ani in care am reusit sa construim un portofoliu puternic de clienti pe segmentul serviciilor, concentrandu-ne in mod special pe companii mari locale si multinationale”, a adaugat Pantelimon. 

Acoperirea foarte buna in randul organizatiilor mari, atat cu servicii, cat si cu produse, a permis Xerox sa se extinda prin intermediul partenerilor sai si sa-si ridice cota pe o piata aflata deja in crestere. Potrivit raportului IDC - "HCP (Hardcopy Peripherals) Tracker”, in Romania, piata totala de imprimante laser a crescut cu 16,5% in 2011 ca volum total de vanzari (numar de unitati vandute).  

Cota de piata valorica a companiei a crescut si ea de la 20,1% in 2010 la 28,4% in 2011, pozitionand Xerox Romania ca lider pe segmentul imprimantelor laser. Aceasta a fost sustinuta de un mix bun al produselor si de portofoliul variat de multifunctionale si echipamente de productie. 

Cresterea cotei valorice s-a reflectat si in cifra de afaceri a companiei, care a crescut cu 15% in 2011 fata de 2010. Cifra totala de afaceri include atat operatiunile directe ale Xerox Romania Echipamente si Servicii, dar si produsele importate direct de la Xerox Ltd, prin reteaua de parteneri si reselleri. 

"Toate segmentele noastre de business - servicii, echipamente, hartie si suport tehnic - au contribuit cu cresteri semnificative la cresterea cifrei de afaceri in 2011”, afirma Gabriel Pantelimon. "Bazandu-ne pe aceste rezultate, anticipam ca vom avea succes si in 2012”.

Compania continua sa aiba o prezenta puternica pe piata serviciilor, cei 15 noi clienti castigati crescand veniturile Xerox din servicii cu 26%, comparativ cu 2010. Totodata, Xerox a lansat un nou program, numit High Tech Alliance, destinat partenerilor strategici care raspund nevoilor companiilor multinationale si locale cu o abordare specializata si structurata.

Despre Xerox Romania 

Xerox Romania este subsidiara a companiei Xerox, avand o activitate pe piata locala de 40 de ani. Compania ofera servicii complete de management al documentelor pentru clientii sai, asigurand un set de beneficii precum reducerea costurilor, preluarea riscurilor de catre Xerox si optimizarea proceselor de business care includ documente. Alaturi de cei 5 distribuitori, 24 de concesionari si peste 200 de reselleri autorizati, Xerox Romania ofera atat companiilor, cat si clientilor individuali solutii, echipamente si media de tiparire pentru administrarea eficienta a documentelor.

Pentru mai multe informatii, vizitati www.xerox.ro si pagina noastra de Facebook www.facebook.com/XeroxRomania.