MasterCard deruleaza, pana pe 30 iunie 2012, o noua campanie pentru promovarea platilor cu cardul Maestro pe internet
Data publicarii: Astazi, 03-04-2012 | Finante-Banci
MasterCard deruleaza, pana pe 30 iunie 2012, o noua campanie pentru promovarea platilor cu cardul Maestro pe internet. Oricine alege una dintre ofertele de pe site-urile de discount FunDeal, BestDealz si Vulping, semnalate cu stampila "Pret final cu Maestro”, si finalizeaza tranzactia platind cu un card Maestro, obtine respectivul produs sau serviciu la un pret redus. Parteneriatul este parte a campaniei "Maestro iubeste internetul”, de incurajare a tranzactiilor pe internet cu cardul, a carei prima editie a fost lansata anul trecut.
"Reactia publicului in urma primei editii ne-a atras atentia asupra acestui domeniu in plina ascensiune. Anul trecut, in mai putin de 2 luni si jumatate de campanie, tranzactiile online cu Maestro au crescut de 25 de ori pe site-urile partenere”, a declarat Gabriel Ghita, Business Development Manager CEE, MasterCard Europe. "Momentul economic dificil, presiunile pe care majoritatea dintre noi le simtim, cat si iarna grea, care a crescut cheltuielile lunare, ne fac sa fim si mai receptivi la ofertele site-urilor de reduceri. De aceea am vrut sa incepem primavara cu o noua promotie, punandu-le utilizatorilor de carduri Maestro la dispozitie o gama larga de oferte la super-preturi.”
Ofertele pot fi accesate fie direct pe paginile partenerilor, fie pe sectiunea speciala Maestro de pe site-ul www.cautareduceri.ro.
In topul preferintelor posesorilor de carduri Maestro care au tranzactionat anul trecut pe site-urile partenere ale campaniei "Maestro iubeste internetul” au fost restaurantele si produsele/serviciile din zona de divertisment.
Site-urile de reduceri sunt unul dintre factorii care au contribuit la cresterea foarte mare a pietei de comert electronic in ultimii doi ani. Din datele MasterCard, segmentul de comert online intern a avut cresteri semnificative in anul 2011: tranzactiile cu carduri MasterCard si Maestro au fost in 2011 cu 92% mai numeroase, comparativ cu 2010.
Comunicat de presa
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut