Safety Broker de Asigurare si Fundatia pentru S.M.U.R.D. au lansat campania Impreuna salvam vieti
Data publicarii: Astazi, 04-04-2012 | Finante-Banci
Safety Broker de Asigurare si Fundatia pentru S.M.U.R.D. au lansat campania "Impreuna salvam vieti”. Campania se va desfasura in perioada 1 aprilie 2012 - 31 martie 2013.
- Un leu din fiecare polita de asigurare incheiata la Safety Broker va merge in conturile Fundatiei pentru S.M.U.R.D.
- Plata sumelor acumulate in urma acestei campanii se va face trimestrial, in cadrul conferintelor de presa organizate de Safety Broker, cu sprijinul SC Mistraz Consultanta SRL.
Fundatia pentru S.M.U.R.D., prin promovarea transparentei si profesionalismului, sustine, prin toate proiectele dezvoltate, activitatea Serviciului Mobil de Urgenta, Reanimare si Descarcerare (SMURD). Misiunea Fundatiei pentru SMURD este sa imbunatateasca calitatea vietii persoanelor care locuiesc si muncesc in Romania, prin sprijinirea dezvoltarii sistemului integrat medical si tehnic de urgenta si prim ajutor. Fundatia pentru SMURD functioneaza in mod independent, fara sa obtina profit, contribuind la formarea unui sistem integrat de asistenta medicala, tehnica de urgenta si prim ajutor puternic. Fundatia pentru SMURD este o organizatie non-guvernamentala, infiintata in anul 2006.
Despre SAFETY Broker
SAFETY Broker a realizat in anul 2011 un volum de prime intermediate de 23,2 mil. EUR, in crestere cu 61,29 % raportat la anul 2010. In perioada mentionata, asigurarile auto si property au generat insumat 94,75% din afacerile companiei. Astfel, portofoliul SAFETY Broker a fost alcatuit in proportie de 54,36% din asigurari RCA, 25,28% - asigurari auto CASCO, 15,11% - asigurari de incendiu si calamitati naturale, respectiv 3,58% - asigurari de daune la proprietati.
SAFETY Broker este una dintre cele mai dinamice companii din piata romaneasca de profil, la sfarsitul anului 2011 reusind sa intre in top 5 companii de profil, la nivel national. Companie independenta cu un capital integral romanesc, SAFETY Broker si-a extins activitatea la nivel national printr-un propriu concept de franciza de retail in asigurari.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut