Usain Bolt, cel mai rapid om din lume, este vedeta campaniei promotionale de primavara Visa Europe din 2012
Data publicarii: 05-04-2012 | Diverse
Cu ocazia Jocurilor Olimpice si Paralimpice de la Londra din 2012, Visa Europe isi lanseaza noua campanie menita sa aduca Jocurile mai aproape de consumatorii din Europa. In Romania, promotia de primavara Visa se desfasoara intre 1 aprilie si 31 mai 2012, oferind posesorilor de carduri ocazia de a trai atmosfera Jocurilor Olimpice prin sansa de a castiga excursii la Ceremonia de deschidere a Jocurilor Olimpice din Londra 2012 si sute de premii in bani.
Toti posesorii de carduri Visa care isi utilizeaza cardul la cumparaturi in lunile aprilie si mai vor participa la promotie. Fiecare plata efectuata cu cardul Visa reprezinta o inscriere in promotie si o sansa in plus la tragerea la sorti pentru cinci premii zilnice in valoare de 500 lei fiecare si ocazia de a castiga excursii la Londra. In plus, chiar si cei care nu au un card Visa au sansa de a castiga o excursie la Londra daca se inregistreaza pe pagina web Visa Taramul de Aur visa.ro/ro/taramuldeaur/acasa.aspx
Vedeta campaniei Visa este Usain Bolt, cel mai rapid om din lume, campion mondial si olimpic si detinator al recordului la sprint, care este si Ambasadorul Inovatiei pentru Visa Europe. Bolt simbolizeaza viteza, eficienta si performanta - capacitatea de a obtine rezultate exceptionale chiar si pe cea mai mare scena a lumii.
"Londra va fi cea mai mare arena sportiva din lume in 2012. Voi merge acolo cu un singur tel - sa imi apar titlurile olimpice. Toata lumea cunoaste si are incredere in brandul Visa, care ofera acum posibilitatea de a face plati chiar mai rapid si mai usor, prin urmare colaborarea mea cu ei este o alegere fireasca”, a declarat Usain Bolt, Ambasadorul Inovatiei pentru Visa Europe.
Si pentru Visa Europe, Londra 2012 reprezinta ocazia de a arata lumii intregi cele mai recente tehnologii de plati, cum ar fi platile contactless si mobile, care vor permite posesorilor de carduri sa efectueze plati sigure, performante si rapide. Pe durata Jocurilor, inovatia platilor va fi in centrul atentiei datorita prezentarii tehnologiilor de plati mobile de ultima generatie de catre Visa Europe si implementarii infrastructurii de plati contactless in Londra si in zonele de desfasurare ale Jocurilor Olimpice si Paralimpice. Pentru prima data consumatorii pot alege sa vina fara numerar la ei si sa faca plati contactless folosind fie cardurile contactless, fie un telefon mobil cu tehnologie NFC (Near Field Communication) activata.
Promotia de primavara Visa se va derula in Romania intre 1 aprilie si 31 mai cu mesajul "Ajungi la Jocurile Olimpice mai repede decat Bolt” si va fi promovata la televiziune, online, la radio si la punctele de vanzare ale presei.
Comunicat de presa
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut