Tot mai multi romani isi inlocuiesc centralele vechi cu unele de noua generatie
Data publicarii: 06-04-2012 | Diverse
Ariston Thermo Romania, liderul pietei locale de centrale termice de apartament, anunta lansarea, pentru al treilea an consecutiv, a programului national de Buy Back la centrale, dupa ce in 2011 a realizat circa 11% din vanzari prin intermediul acestuia.
"Dupa ce in 2010 am realizat vanzari de aproximativ 5.000 de unitati prin intermediul programului de stimulare a inlocuirii parcului de centrale vechi, in 2011 cifra se apropie de cca. 6.000 de unitati”, a declarat Catalin Draguleanu, Director National de Vanzari al Ariston Thermo Romania.
Potrivit declaratiilor sale, in ultima perioada romanii care decid inlocuirea centralelor termice sunt informati si inteleg beneficiile unor tehnologii inovative, fiind dispusi sa aloce resurse financiare suplimentare pentru a achizitiona un produs din noua generatie. In plus, acestia inteleg mai bine importanta activitatilor de service si a duratei de livrare a pieselor de schimb.
"Intalnim astfel tot mai des tendinta de aliniere la obiceiurile de achizitie din tarile vestice. Cumparatorii locali de centrale se indreapta tot mai mult catre sistemele in condensare care, dincolo de functiile ce aduc un impact redus asupra mediului inconjurator, au avantajul reducerii consumului de gaz cu pana la 35%”, a mai spus reprezentantul companiei.
Aceasta tendinta se poate observa si in vanzarile Ariston prin programul Buy Back, numarul centralelor in condensare achizitionate in 2011 fiind dublu comparativ cu anul precedent.
In ceea ce priveste noul program de inlocuire a centralelor vechi, reprezentantul Ariston a subliniat ca, in acest an, acesta se desfasoara in perioada 15 martie - 31 iulie, reducerile acordate ajungand pana la 800 de lei.
"Unul dintre motivele pentru care am decis continuarea programului de Buy Back si in acest an este tendinta de crestere naturala a pietei de inlocuiri, clientii avand astfel posibilitatea de a inlocui un produs vechi, uzat si care consuma mult cu unul de ultima generatie, mult mai economic, mai performant si care ofera un confort sporit”, a mai afirmat Draguleanu.
Conform Ariston Thermo Romania, cele mai mari vanzari de centrale termice destinate inlocuirii au fost realizate in 2011 in Vestul si Nord Vestul tarii.
"In cazul programului de Buy Back demarat de Ariston in 2011, aproximativ 60% din vanzari au fost realizate in aceste regiuni, aici fiind cel mai vechi parc de centrale termice, deoarece aceasta zona a fost printre primele din tara ce a adoptat acest sistem de incalzire in urma cu peste 10 ani”, a adaugat Catalin Draguleanu.
Cresteri importante in ceea ce priveste inlocuirea centralelor termice s-au observat in 2011 si in Moldova, dar si in Bucuresti, cu toate ca in aceste zone parcul de centrale este mult mai nou comparativ cu Transilvania. Aceasta tendinta arata astfel ca romanii sunt tot mai tentati sa renunte la aparatele invechite pentru a alege unele cu eficienta ridicata.
Pentru a raspunde cerintelor pietei locale, Ariston a inclus in programul Buy Back si noul model Clas Premium (24 kW), o centrala termica in condensare special conceputa pentru apartamente care ofera economii de pana la 35% la consumul de gaz, o eficienta de pana la 108% si care beneficiaza de o reducere de 400 de lei, pornind de la un pret recomandat de 3.590 lei, cu TVA si kit de evacuare incluse. Centrala Clas Premium beneficiaza de o garantie de 3 ani.
Ariston Thermo Romania
Comunicat de presa
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut