Clientii Romanian International Bank S.A. isi primesc PIN-urile aferente cardurilor prin SMS
Data publicarii: 06-04-2012 | Finante-Banci
Clientii Romanian International Bank S.A. primesc Personal Identification Number (PIN) prin SMS.
Acest nou serviciu a fost implementat din dorinta de a oferi clientilor RIB, posesori de carduri, conditii superioare de securitate si un grad ridicat de rapiditate si confort.
Serviciul Personal Identification Number (PIN) prin SMS foloseste o aplicatie de tip web2sms si aduce o imbunatatire considerabila a timpului in care un client Romanian International Bank S.A. isi poate obtine sau regenera codul PIN.
Codul PIN este generat in mod aleatoriu de sistemul informatic si poate fi schimbat de catre clientului utilizator la oricare dintre ATM-urile RIB.
"Asa cum v-a obisnuit, RIB continua seria pionieratelor in ceea ce priveste serviciile oferite clientilor sai. Pe langa emiterea primului card de credit din Romania (noiembrie 1999), plata facturilor de utilitati prin scanarea codului de bare ( 2009), incepand cu luna decembrie a anului 2011, banca noastra pune la dispozitia clientilor sai (persoane fizice si juridice) un nou serviciu rapid, facil si sigur: expedierea prin SMS a codului PIN aferent cardului. Acest lucru s-a realizat prin dezvoltarea de catre procesatorul nostru a unei aplicatii dedicate si a unei interfete de tip web2sms, pusa la dispozitia RIB de catre liderul local pe acest segment de servicii.
In momentul primirii cardului (nou, reinnoit, preschimbat) sau la solicitarea scrisa a clientului de a schimba codul PIN, Romanian International Bank S.A. va expedia prin SMS codul PIN in aproximativ 3 secunde. SMS-ul va fi expediat la numarul de telefon declarat, de catre posesorul cardului, pe cererea de emitere card.” - George Priboi, Sef departament carduri.
Oferind o gama diversificata de servicii bancare, cele mai bune cursuri de schimb valutar, primul card de credit din Romania, adaptarea ATM-urilor la standardele EMV pentru acceptarea cardului cu CHIP, implementarea si perfectionarea mecanismelor de tranzactionare de la distanta, crearea unui mecanism de negociere personalizat, RIB isi consolideaza pozitia de banca axata pe calitatea superioara a produselor si serviciilor.
Romanian International Bank S.A. este o banca universala care activeaza pe piata din Romania din anul 1998 si opereaza in acest moment prin 34 de unitati bancare, aflate in Bucuresti(15) si in tara (19), avand ca obiectiv permanenta imbunatatire a produselor si serviciilor oferite.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut