SUBWAY deschide primul restaurant in Romania, tara cu nr. 100 din istoria francizei
Data publicarii: 11-04-2012 | Afaceri
Primul restaurant SUBWAY din Romania si-a deschis ieri usile in centrul capitalei. Acesta este situat in Piata Victoriei, pe Bulevardul Nicolae Titulescu, nr. 1, si va avea o echipa formata din 10 angajati.
Misiunea globala a lantului SUBWAY este sa fie franciza nr. 1 in industria restaurantelor cu servire rapida, ca numar de locatii si calitate in servirea consumatorilor. Astfel, planul de dezvoltare din Romania vizeaza deschiderea a 40 de restaurante in urmatorii 4 ani. Pana la finalul lui 2012, reteaua americana SUBWAY va inaugura unitati si in alte orase mari ale tarii, precum Iasi si Cluj.
”Ma bucur sa pot spune ca restaurantul din Piata Victoriei reprezinta primul pas facut de franciza SUBWAY pe piata locala. Acesta se adreseaza persoanelor care isi doresc sa se bucure alaturi de prieteni sau familie de o masa gustoasa, nutritiva si proaspat preparata in fata lor. Sunt increzator ca, impreuna cu echipa pe care o conduc, vom reusi sa fim la inaltimea standardelor internationale SUBWAY ”, a declarat Cristian Stefanescu, francizat SUBWAY.
Specificul restaurantelor SUBWAY il constituie sandwich-urile submarin ("SUBs”), preparate in fata consumatorului de catre sandwich artists, cu ingrediente de calitate, gustoase si in combinatii alese de consumator. Pentru cei care sunt atenti la greutate sau urmeaza un regim alimentar anume, exista gama de SUB-uri cu un continut de 6g de grasime sau chiar mai putin, detalii nutritionale specifice si un instrument de comparare a datelor nutritionale pentru fiecare produs pe www.subwayro.com.
"In Romania am observat o cerere in crestere de noi branduri gastronomice, mai mult decat in oricare alta tara din Europa Centrala si de Est. Tot mai multi romani sunt concentrati pe dezvoltarea carierei, unul din motivele pentru care exista nevoia de mancare calitativa, servita rapid. Restaurantele SUBWAY se pozitioneaza sub platforma "Eat fresh”, care inglobeaza aceste aspecte identificate la consumatorii romani”, a declarat Rumen Radev, Agent de Dezvoltare SUBWAY.
Meniu
Meniul disponibil in restaurantele din Romania este compus din: 15 SUB-uri de baza, salate, tortillas, fursecuri, chips-uri, bauturi carbonatate si necarbonatate, ceaiuri si specialitati din cafea produsa sub marca proprie SUBWAY®. Carnea este pregatita exclusiv pe gratar sau in cuptor, legumele sunt mereu proaspete, iar painea si fursecurile sunt coapte pe intreg parcursul zilei.
Preturile au fost selectate astfel incat sa acopere puterea de cumparare locala, iar durata medie de preparare a unui SUB este de 2.20 minute - de la "Bine ati venit!” la "Pofta buna!”. SUB-urile de 15 cm pot fi transformate in salate sau tortillas, dar se pot comanda si Giant SUBs de 46, 92 si 184 cm.
Catering & delivery
De la adunari mici, pana la intalniri de afaceri, restaurantele SUBWAY ofera optiunea de catering si meniuri dupa preferintele fiecarui consumator. Reteaua SUBWAY va pune la dispozitia clientilor sai si serviciul de livrare la domiciliu. Acesta va deveni disponibil in momentul in care se vor deschide suficiente unitati care sa acopere aria de livrare si vor putea furniza servicii de cea mai inalta calitate.
Ce inseamna sa fii francizat SUBWAY
Intrarea in echipa SUBWAY inseamna oportunitatea de a detine propria afacere, deja consacrata, care ofera: una dintre cele mai mici investitii de pe piata, operatiuni accesibile, program flexibil, suport si advertising international, regional si local, un program de training de 2 saptamani, informatii permanente pentru francizat si echipa sa, asistenta in dezvoltarea restaurantului, negocieri ale contractelor de inchiriere, ghidare in realizarea constructiilor si multe altele. In plus, francizatului nu i se cere experienta in industrie, ci trebuie doar sa urmeze tiparele globale ale francizei SUBWAY. Dupa lansare, francizatii platesc un procent saptamanal de 8% din cifra de afaceri pentru roialitatile de franciza si 4.5% pentru fondul de advertising.
Agentul de Dezvoltare responsabil pentru francizele SUBWAY in Romania este Rumen Radev, in parteneriat cu Ivan Todorov, Agent de Dezvoltare pentru Romania si Bulgaria.
Despre restaurantele SUBWAY
Reteaua de restaurante SUBWAY a fost fondata in 1965 de catre Fred DeLuca si Dr. Peter Buck. Parteneriatul lor, care continua si astazi, a marcat inceputul unei calatorii remarcabile, prin care mii de oameni au reusit sa isi construiasca o afacere de succes.
Astazi, brandul SUBWAY este reteaua de restaurante nr. 1 ca numar de unitati, cu mai multe locatii decat oricare alt lant din industria restaurantelor cu servire rapida - peste 36.500 de locatii in 100 de tari. Mai mult, in 2010, brandul SUBWAY s-a clasat in sondajul Zagat ca alegerea nr. 1 a consumatorilor in categoriile "Cel mai popular”, "Servicii de top” si "Alegeri sanatoase”.
2012 Doctor's Associates Inc. SUBWAY este o marca inregistrata a Doctor's Associates Inc.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut