NETOPIA mobilPay si Garanti Bank investesc intr-o campanie de 30.000 de euro pentru promovarea platilor online
Data publicarii: 11-04-2012 | Finante-Banci
NETOPIA mobilPay, singurul procesator local care integreaza toate metodele de plata (SMS, card, numerar, apel voce, transfer bancar), impreuna cu Garanti Bank, una dintre cele mai dinamice si inovatoare banci din Romania, continua eforturile de a creste piata de comert online si lanseaza o campanie de promovare a platilor cu cardul in randul comerciantilor. Astfel, site-urile romanesti care vor adopta in perioada 12 aprilie - 31 decembrie 2012 plata cu cardul vor beneficia de comision 0 la procesarea tranzactiilor timp de o luna, respectiv doua luni in cazul in care detin sau deschid un cont bancar la Garanti Bank.
In urma acestei campanii, cele doua institutii estimeaza ca un numar de aproximativ 900 de comercianti online se vor inscrie pe platforma de plati mobilPay. In total, sustinerea financiara prin aplicarea conditiilor speciale de procesare a tranzactiilor se ridica la peste 30.000 de euro.
"Aceasta este cea de-a treia campanie de crestere a interesului si a increderii comerciantilor in platile online pe care o desfasuram din 2010. Acest tip de campanie este unic pe piata romaneasca, iar noi ne-am asumat acest rol odata cu lansarea platformei mobilPay. Prin urmare, investitiile noastre merg proactiv doar in directia cresterii si educarii pietei. Actuala initiativa are un potential mai mare, care se reflecta direct in bugetul superior campaniilor anterioare”, a declarat Antonio Eram, CEO NETOPIA.
"Strategic, rolul de educare a pietei, in special in ceea ce priveste modalitatile moderne de plata prin tehnologii de ultima ora, se afla in centrul preocuparilor noastre. Campaniile derulate impreuna cu NETOPIA se inscriu perfect in strategia noastra de a creste numarul tranzactiilor online si de a inova, in acelasi timp, prin introducerea pe piata a unor concepte originale. Cresterea pietei in ansamblu nu poate avea loc fara sustinerea companiilor locale, iar noi suntem aici pentru a fi alaturi de ele”, a precizat Murat Atay, CEO Garanti Group Romania.
In urma campaniei desfasurate in perioada iunie-septembrie 2011, peste 150 de site-uri au introdus pentru prima data sistemul de plata online cu cardul si au fost realizate peste 12.000 de tranzactii.
Aproximativ 40% dintre firmele inregistrate pe platforma NETOPIA mobilPay in cadrul campaniilor trecute sunt site-uri de reduceri, peste 30% provin din segmentul de turism si travel, iar 15% dintre acestia desfasoara activitati in domeniul serviciilor.
"Daca anul trecut site-urile de reduceri au fost motorul cresterii pietei, ajungandu-se la aproape 140 de jucatori in acest domeniu, in 2012 ne asteptam la o crestere semnificativa a adoptiei platilor online in randul comerciantilor specializati pe anumite segmente, precum cadouri, cosmetice, produse pentru copii sau diverse servicii. In prezent, NETOPIA mobilPay are inregistrate pentru toate metodele de plata peste 3.000 de companii”, a adaugat Antonio Eram.
In primul trimestru, NETOPIA mobilPay si Garanti Bank au procesat peste 380.000 de tranzactii online cu cardul, cu 50% mai multe comparativ cu aceeasi perioada din 2011. In plus, valoarea medie a tranzactiilor realizate a crescut cu aproximativ 30%, la 95 lei. Anul trecut, compania a procesat circa 40% din tranzactiile online cu cardul realizate in Romania, respectiv un numar de 1,4 milioane de plati.
Despre Netopia mobilPay
Netopia mobilPay este lider pe piata din Romania in ceea ce priveste microplatile cu telefonul mobil si unul dintre cei mai importanti procesatori de plati online prin card.
In iunie 2010, Netopia mobilPay a devenit primul produs romanesc premiat in cadrul unei competitii din Silicon Valley. Aplicatia romaneasca s-a situat in top 3 cele mai votate tehnologii in cadrul primei expozitii dedicate start-up-urilor prezente in centrul mondial al gigantilor din domeniul IT.
Despre Garanti Bank
Garanti Bank, una dintre cele mai dinamice si inovatoare banci din Romania, ofera o gama completa de produse de calitate si servicii inovatoare pentru toate segmentele de business - retail, IMM si corporate. Prezenta pe piata din Romania din 1998, Garanti Bank a dezvoltat un portofoliu solid de clienti, de peste 240.000. Banca detine o retea de 79 de agentii, 216 de bancomate si peste 7.300 de terminale POS.
Garanti Group Romania a inregistrat un profit net consolidat de 8,3 milioane de euro in 2011. Garanti Bank a inregistrat o crestere a activelor de pana la 1,45 miliarde de euro. Totalul de credite s-a majorat cu aproximativ 19%, pana la 936 milioane de euro. Depozitele s-au situat la valoarea de 467 milioane de euro, in timp ce numarul total al cardurilor de debit si de credit a crescut cu 16% fata de 2010, pana la 230.000.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut