COSMOTE Romania lanseaza o noua campanie de promovare a portofoliului de business
Data publicarii: 03-05-2012 | Media
COSMOTE Romania prezinta o noua campanie de promovare, dezvoltata de catre Ogilvy&Mather Romania, care scoate in evidenta solutiile integrate pe care compania le ofera clientior sai business ce opteaza pentru a spori productivitatea angajatilor lor prin adoptarea de solutii de comunicare personalizate de inalta calitate.
Clientii business ai COSMOTE pot oferi angajatilor lor cele mai moderne unelte de productivitate de la cel mai dinamic operator de pe piata: pachete de comunicare nelimitata de voce si date, cele mai bune oferte de transfer de date utilizand fie un modem 3G fie un telefon mobil, solutii eficiente de telefonie mobila si fixa impreuna cu Romtelecom, gestionare in timp real a bugetului de comunicare, consultanti dedicati pentru solutii personalizate si tarife competitive pentru telefoane mobile, tablete si laptopuri, acces la e-mail pe telefonul mobil, acoperire excelenta si calitate inalta a serviciului de Relatii cu clientii.
Toate aceste beneficii sunt prezentate in noua campanie de promovare a portofoliului COSMOTE Business, lansata zilele acestea pe principalele canale de televiziune. COSMOTE Romania ofera solutii personalizate de business cu scopul de a creste eficienta si performantele oricarei companii. Campania subliniaza faptul ca succesul oricarei companii depinde de deciziile luate de fiecare membru al echipei, spotul TV transmitand ideea ca un manager de succes le furnizeaza oamenilor sai instrumentele necesare pentru a le maximiza potentialul de productivitate si a-i sprijini in activitatile lor zilnice.
"O afacere puternica si de succes incepe cu o comunicare foarte buna. Top managementul trebuie sa fie conectat in permanenta cu toate noutatile din interiorul si din afara companiei, iar tehnologia ofera acum aceasta posibilitate. COSMOTE considera ca angajatii sunt unul dintre principalii vectori de crestere ai unei afaceri si, de asemenea, acestia reprezinta un factor cheie de decizie. Angajatii au nevoie de o buna comunicare astfel incat compania sa poata avea cea mai buna performanta de pe piata”, a declarat Dana Bursuc, Marketing Communications Senior Manager, COSMOTE Romania.
Noua campanie de promovare a portofoliului COSMOTE Business arata ca orice companie poate fi pe primul loc daca utilizeaza cel mai eficient mix de instrumente de comunicare. COSMOTE Business ofera atat solutii standard, cat si solutii personalizate, pentru a acoperi o gama variata de nevoi.
Echipa COSMOTE care a coordonat realizarea noii campanii de promovare este alcatuita din: Dana Bursuc - Marketing Communications Senior Manager, Valentin Stoenescu - Head of Postpaid & Corporate Marketing Communication, Diana Grosu - Junior Brand Manager.
Echipa Ogilvy&Mather care a contribuit la aceasta campanie este formata din: Anca Ungureanu - Art Director, Calin Marcu - Copywriter, Titus Dumitrescu - Creative Director, Andreea Hascu - Account Director, Iuliana Grigore - Account Manager, Oana Ioja - Account Executive si Cristian Serban - AV Producer.
Echipa de productie din partea Reload este alcatuita din: Sebastian Tudor - Producer, Traian Ardac - Production Manager, Oana Rapeanu - Production Coordinator si Paolo Amelie - Regizor.
Accesati acest link pentru a viziona spotul TV care prezinta povestea unei companii de succes.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut