Cetelem anunta o crestere de 24% a volumului de credite acordate in 2011

Data publicarii: 08-05-2012 | Finante-Banci

Cetelem este liderul  pietei nebancare a  creditului de consum. Compania a incheiat anul 2011 cu un profit inainte de taxe de 9,8 milioane de lei (conform standardelor IFRS). Rezultatele financiare bune raportate de companie pentru 2011 reprezinta urmarea fireasca a investitiilor din ultimii ani, care au avut rolul de a eficientiza activitatile si costurile de operare, coroborate cu un management performant al riscului si cu atingerea unui nivel inalt de satisfactie a clientilor din portofoliu. 

In 2011, Cetelem si-a consolidat pozitia de lider al pietei creditului de consum din sectorul nebancar: volumul de credite acordate de Cetelem a depasit cu 24% pe cel din 2010. La aceasta evolutie au contribuit, pe de o parte, extinderea serviciilor de acordare a creditului in magazinele partenere, deschiderea de carduri de credit, acordarea de credite de nevoi personale prin telefon, creditul auto si, pe de alta parte, dezvoltarea platformei online de acordare a creditelor de nevoi personale. 

Mai mult, in 2011 compania s-a mentinut in topul primelor trei institutii bancare si nebancare in functie de numarul de carduri de credit emise, cu un portofoliu de 330.000 de unitati. Peste 53.000 au fost emise doar anul trecut, depasindu-se obiectivul initial de 50.000. Cardurile de credit Cetelem sunt emise sub sigla Mastercard, in lei,  si pot fi utilizate pentru cumparaturi la comercianti sau retragere de numerar oriunde in lume unde este afisata sigla Mastercard. Cardurile de credit co-branded, emise in colaborare cu principalii parteneri ai companiei, reprezinta solutii moderne de finantare pentru plata cumparaturilor si achizitia de bunuri de folosinta indelungata din importante lanturi de retail si magazine specializate. 

"Acesti indicatori reflecta o crestere continua a increderii consumatorilor in calitatea serviciilor noastre. Suntem pe un drum bun pentru ca prin flexibilitatea si inovativitatea de care dam dovada, aplicate consecvent in politica noastra de creditare, fundamentata pe principiul creditului responsabil, venim in intampinarea nevoilor actuale ale clientilor nostri”, a declarat Gilles Zeitoun, directorul general al Cetelem Romania.

Rezultatele obtinute de Cetelem in 2011 sunt dublate de o perceptie foarte buna a clientilor. Serviciile si produsele oferite sub marca Cetelem, ca parte integranta a grupului financiar BNP Paribas, sunt tot mai apreciate, iar gradul de satisfactie a consumatorilor este tot mai ridicat: 98% dintre cei chestionati in Romania in cadrul unei cercetari realizate in noiembrie 2011 de compania Ipsos s-au declarat satisfacuti de calitatea serviciilor oferite de Cetelem, 85% acordand chiar punctajul maxim.

In 2012 Cetelem va continua in Romania directia strategica de dezvoltare a gamei de produse si canale de distributie, fundamentata pe principiul creditului responsabil. Inovatia, extinderea gamei de servicii si gradul de satisfactie al clientilor din portofoliu vor ramane pe termen lung in centrul preocuparilor companiei.

Primul trimestru al acestui an s-a incheiat cu o crestere a volumului de credite nou acordate de 15% fata de aceeasi perioada a anului trecut, in concordanta cu obiectivele fixate.

Comunicat de presa

Ultimele stiri pe BankNews.ro: