PayPal lanseaza PayPal Japonia in joint-venture cu SoftBank si extinde PayPal Here pe piata nipona

Data publicarii: 10-05-2012 | Finante-Banci

PayPal lanseaza PayPal Japonia in cadrul unui joint-venture cu SoftBank si extinde pe teritoriul nipon PayPal Here, solutia mobila globala care permite afacerilor mici sa accepte plati cu card si prin PayPal.

Japonia este a cincea piata unde comerciantii vor putea folosi PayPal Here, serviciul fiind deja la dispozitia micilor afaceri din Statele Unite, Canada, Hong Kong si Australia. 

PayPal si SoftBank vor investi fiecare cate 12,5 milioane de dolari in acest joint-venture, valoarea totala a investitiei fiind de 25 de milioane de dolari.

PayPal Japonia va beneficia de punctele forte ale ambelor companii, combinand solutiile globale online si mobile de plati ale PayPal (110 milioane de conturi active, 190 de piete, 25 de valute) si knowledge-ul local al SoftBank Group (29 de milioane de abonati mobili si o retea cu mii de retaileri si specialisti in vanzari pe intreg teritoriul nipon).

Prin combinarea expertizei si resurselor locale si globale ale celor 2 companii, PayPal Japonia va oferi primul portofel digital pentru tranzactii online, mobile si offline. Astfel, compania va contribui la revolutionarea platilor digitale si impulsionarea comertului, conectand milioane de consumatori si comercianti niponi si contribuind la extinderea utilizarii solutiilor de plata digitala, cum este PayPal Here, pe piata din Japonia.

Suntem incantati sa sprijinim cresterea micilor afaceri si sa oferim oricui ocazia de a fi antreprenor prin lansarea PayPal Here in Japonia, una dintre cele mai avansate piete mobile din lume, dar si un loc in care platile in numerar sunt in continuare utilizate pentru numeroase tranzactii.

Prin parteneriatul cu un lider in sectorul internetului mobil cum este SoftBank, putem aduce pe piata nipona, mai rapid si pe o scara mai mare, solutii sigure de plati mobile si online spune David Marcus, Presedinte PayPal.

PayPal si SoftBank se asteapta ca PayPal Here sa revolutioneze comertul retail din Japonia, a carui valoare totala a fost de 1.700 miliarde de dolari in 2011, si sa sustina dezvoltarea celor 4,7 milioane de mici afaceri, care reprezinta 99% din totalul business-urilor si locul in care muncesc 70% din totalul angajatilor niponi.

Pe de alta parte, se estimeaza ca peste 31 milioane de telefoane mobile de ultima generatie vor fi disponibile pe piata nipona in acest an, Japonia fiind astfel una dintre cele mai avansate tari din lume in sectorul mobil, dar si o tara in care majoritatea tranzactiilor se bazeaza pe plati cash.