Finala Europa League a batut recorduri de audieta si a adus Pro TV incasari de sute de mii de euro

Data publicarii: 11-05-2012 | Media

Finala Europa League, difuzata miercuri seara de Pro TV, a fost cel mai urmarit meci al unor echipe de club straine de la introducerea masuratorii cu peoplemetere, potrivit unui comunicat al postului de televiziune. Pro TV a incasat sute de mii de euro din publicitate. Finala Europa League difuzata in intervalul 21:46 - 23.37, a obtinut o audienta record in randul publicului comercial din mediul urban cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani: 24.8 puncte de rating si 51.5% cota de piata, potrivit Kantar Media.

Incasarile Pro TV din publicitate: 370.000 - 400.000 de euro

Cei mai vizibili clienti de publicitate au fost Vodafone, Orage si Cosmote. Publicitatea incasata de Pro TV in seara meciului, incluzand Știrile Pro TV, special transmise de pe stadion, dar si festivitatea de premiere) se apropie de 370.000-400.000 de euro, potrivit unui calcul facut de paginademedia.ro

Integral in Adevarul.ro

Ultimele stiri pe BankNews.ro: