Finala Europa League a batut recorduri de audieta si a adus Pro TV incasari de sute de mii de euro
Data publicarii: 11-05-2012 | Media
Finala Europa League, difuzata miercuri seara de Pro TV, a fost cel mai urmarit meci al unor echipe de club straine de la introducerea masuratorii cu peoplemetere, potrivit unui comunicat al postului de televiziune. Pro TV a incasat sute de mii de euro din publicitate. Finala Europa League difuzata in intervalul 21:46 - 23.37, a obtinut o audienta record in randul publicului comercial din mediul urban cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani: 24.8 puncte de rating si 51.5% cota de piata, potrivit Kantar Media.
Incasarile Pro TV din publicitate: 370.000 - 400.000 de euro
Cei mai vizibili clienti de publicitate au fost Vodafone, Orage si Cosmote. Publicitatea incasata de Pro TV in seara meciului, incluzand Știrile Pro TV, special transmise de pe stadion, dar si festivitatea de premiere) se apropie de 370.000-400.000 de euro, potrivit unui calcul facut de paginademedia.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut