Cel mai important eveniment de customer care din Sud-Estul Europei spe 15-16 mai la Bucuresti

Data publicarii: 14-05-2012 | Afaceri

In intervalul 15-16 mai 2012 va avea loc cea de-a opta editie a  Customer Care Conference and Expo in cadrul Hotelului Novotel City Centre din Bucuresti, un eveniment de afaceri ce va aduce in prim plan ultimele tendinte si instrumente de eficientizare a industriei de customer care.

Anul 2012 este un an al comunitatilor. Un an in care exigenta consumatorului atinge noi culmi, iar feedbackul se propaga cu viteza luminii prin retelele de socializare si prin multiple canale multimedia disponibile. Diferenta dintre invingatori si invinsi in mediul de afaceri este reprezentata de performanta de customer care. Modalitatile prin care companii isi transforma clientii in ambasadori de brand sunt focusul numarul 1 pe agendele strategice.

 Se apropie cel mai important eveniment de customer care din Europa de Sud-Est, cea de-a opta editie a Customer Care Conference and Expo. Conferinta de afaceri va avea loc in intervalul 15 - 16 mai 2012, in incinta Hotelului Novotel City Centre din Bucuresti.

Customer Care Conference and Expo va aduce in prim plan subiecte importante pentru comunitatea de call center cu implicatii directe in forta de vanzare, performanta, competitivitate si cifre de afaceri.

Expo Media organizeaza acest eveniment la standarde internationale, stimuland astfel evolutia comunitatii locale de call center prin know-how specializat de la branduri si lideri ai domeniului. Mai mult, conferinta se va incheia cu singura gala de premiere a profesionistilor de call center din Romania, Contact Center Awards 2012, locul in care performanta de customer service este recunoscuta si incurajata.

 Speakerii acestei editii sunt reprezentati de trendsetteri de customer care, precum: Tunde Hubina - Customer Care Director, UPC DTH SARL, Luxembourg, Ela Banu - Customer Care and Services Manager, ING Bank, Florina Dobre - Manager, Partner Channel Management, Vodafone Romania, Teodora Migdalovici - Ambassador, Cannes Lions Romania, Monica Tatoiu - Presedinte, Fundatia “Noi citim”, Ana Alexe - Director Customer Experience, Vodafone Romania, Dan Mazilu - General Manager, Mediatel Data, Dorin Popescu - Manager, Self Care, Vodafone Romania, Alexandru Arama - Head of Retail, UniCredit Leasing, Dan Alecu - General Manager Help Desk Voice TV & Alternative Sales, Romtelecom, Andrea Tonoli - General Manager, Comdata, Marcela Stoica - Director of Operations, Expo Media.

 Agenda conferintei va fi una interactiva, cu un caracter extrem de aplicat. Printre topicurile prezentarilor si dezbaterilor se numara:

·         Instrumente eficiente de stimulare a performantei;

·         Motivarea Angajatilor si crearea unei „culturi a implicarii”;

·         Customer Experience in 2012;

·         Tehnologia - pilon strategic de Customer Delight si excelenta operationala;

·         Cum influentam comportamentul consumatorului;

·         Cum generam obiceiuri de consum;

·         Solutii internationale de business outsourcing;

·         Direct Sales pentru divizia de Customer Care;

·         Benchmark pentru industria de call centere din Romania;

·         Inteligenta emotionala si „umanizarea” brandurilor.

 Este timpul in care putem castiga sau pierde un ambasador de brand, care se poate ascunde in clientul nostru. Este timpul sa confirmam prin actiune ce afirmam in brosurile de PR si in website-urile atractive de companie. Odata cu explozia social media, brandurile contemporane se afla la mila fiecarui angajat care este conectat cu publicul tinta. Iar fiecare interactiune poate fi deopotriva vis si cosmar. Care sunt topicurile emotionale aflate pe primele locuri in mintea consumatorului cand sunt la telefon sau in comunicare directa cu compania? Cum putem exploata fiecare interactiune in avantajul companiei? Toate acestea si mai mult, le veti descoperi la Customer Care Conference and Expo 2012” - Teodora Migdalovici - Ambassador, Cannes Lions Romania.

 Customer Care Conference and Expo s-a nascut din ambitia si pasiunea de a sprijini comunitatea locala de customer care. Ma bucur ca, de-a lungul timpului, acest eveniment a devenit un real benchmark pentru companiile din Romania. Tocmai de aceea, an de an, ne concentram toate eforturile pentru a oferi publicului mai mult si mai bine. Astfel ca, la cererea oamenilor de afaceri, ne aflam cea de-a opta editie si povestea merge mai departe cu forta si determinare. Impreuna cu sustinatorii nostri, am reusit sa construim si sa consolidam o comunitate solida de nisa, iar rezultatele acesteia se resimt in cifrele de afaceri ale companiilor” - Madalina Vilau, Managing Director, Expo Media.

 Pentru a participa la eveniment sau pentru a descoperi oportunitatile de parteneriat, va rugam sa ne contactati pe adresa de email registration@conferinte.ro sau telefonic, la +40 731 191 919. Confirmarile de participare de tip last minute (pana pe 14 mai 2012) vor beneficia de o reducere atractiva, iar grupurile corporate au un tarif special.

 Conferinta de afaceri se bucura de sprijinul partenerilor Competence Call Center, Mediatel Data, Customer Service School, Euristic Partner, precum si de suportul partenerilor media Babylon Consult, PresaOnline.ro, ClubAfaceri.ro, Contact Center Magazine, Wall-street.ro, Orasul Meu si Finzoom.ro.

Pentru mai multe informatii despre cea de-a 8a editie a Customer Care Conference and Expo, va invitam sa accesati www.conferinte.ro.



Ultimele stiri pe BankNews.ro: