De acum, utilizatorii Vodafone comunica mai simplu si mai usor cu Serviciul de Relatii cu Clientii
Data publicarii: 14-05-2012 | IT&C
- Clientii Vodafone au la dispozitie doua numere principale de acces la serviciul de Relatii cu Clientii: *100# - serviciul de asistenta prin mesaje text si ghidul audio - *222
- La cele doua numere, utilizatorii Vodafone isi vor putea personaliza serviciile si optiunile si vor putea afla informatii despre contul lor
- Meniurile ghidurilor interactive sunt acum disponibile in 3 limbi - romana, engleza si maghiara - intr-o varianta simplificata
Incepand de astazi, clientii Vodafone au la dispozitie o versiune imbunatatita a ghidurilor interactive din cadrul Serviciului de Relatii cu Clientii - *100# (serviciul de asistenta prin mesaje text) si *222 (ghidul interactiv audio). De-acum inainte, atat abonatii, cat si utilizatorii Cartelei Vodafone isi vor putea personaliza mai usor serviciile si optiunile sau vor putea afla detalii despre contul lor.
"Toti clientii nostri care apeleaza *100# sau *222 vor putea efectua acum mai multe operatiuni, repede si usor, folosind exclusiv meniurile interactive. Meniurile noilor ghiduri au fost reorganizate si simplificate fata de versiunile anterioare, in asa fel incat sa ofere, cat mai intuitiv si rapid, informatiile relevante pentru clienti. In plus, clientii Vodafone au acum la dispozitie servicii de asistenta in 3 limbi, in cadrul ghidurilor interactive: romana, engleza si maghiara” a declarat Errol van Graan, Senior Director Customer Operations , Vodafone Romania
Atat utilizatorii Cartelei Vodafone, cat si abonatii, pot efectua acum si mai multe operatiuni prin intermediul celor doua ghiduri interactive, fara a fi necesar sa intre in legatura cu un consultant Vodafone. In total, 44 de functionalitati automatizate ofera clientilor posibilitatea de a face singuri modificari in conturi sau de a obtine informatii specifice. Clientii pot avea acces la datele din factura, pot amana/ confirma plata facturii, pot solicita reemiterea facturii, pot bloca numarul in cazul telefonului furat sau pierdut sau pot activa/ dezactiva extraoptiuni (minute/SMS, trafic internet pe mobil, roaming).
Meniurile celor doua ghiduri au fost redenumite in functie de tipul solicitarilor frecvente: Factura si plata, Informatii despre abonament si servicii active, Internet si servicii de date, Activare de extra-optiuni, Obtinere PUK si/sau blocare/deblocare cartela SIM etc. Navigarea se face mult mai usor si datorita faptului ca sistemul permite acum micsorarea numarului de selectii pe care un client este nevoit sa le faca pana la obtinerea informatiilor dorite. Spre exemplu, noul ghid *222 permite memorarea anumitor comenzi recurente (cum ar fi alegerea limbii) sau personalizarea ofertelor in functie de vechimea in retea sau modelul de telefon utilizat.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut