Allianz si Western Union au semnat un memorandum de intelegere la nivel global
Data publicarii: 14-05-2012 | Finante-Banci
- Focus pe cererea in crestere venind din afara pietelor dezvoltate
- Cele doua companii exploreaza posibilitatea de a colabora pe zona de produse, distributie si marketing comun
Allianz SE si Western Union Company (NYSE: WU) au semnat un memorandum de intelegere prin care isi anunta intentia sa dezvolte, sa conceapa si sa distribuie produse de asigurari in diverse tari din lume.
Allianz si Western Union vor colabora indeaproape pe toata durata anului viitor pentru a dezvolta solutii adaptate pentru nevoile consumatorilor care, in retelele reunite ale celor doua companii, ajung la cateva milioane de potentiali clienti. Companiile semnatare estimeaza ca Allianz va prelua rolul de furnizor de produse iar Western Union pe cel de distribuitor. Cele doua companii vor explora, de asemenea, oportunitatile pentru proiecte comune de marketing si de servicii premium de plati prin Western Union pentru clientii Allianz.
"Cererea globala pentru asigurari de viata, proprietati si sanatate este in crestere si in afara pietelor dezvoltate”, spune Michael Diekmann, CEO al Allianz SE. "Scopul nostru este ca aceste tipuri de asigurari sa ajunga la un numar cat mai mare de consumatori, pentru ca acestia sa poata participa intr-un mod optim la dezvoltarea economica. Vom explora aceste oportunitati impreuna cu Western Union si avem in vedere lansarea unor servicii comune in pietele in care opereaza ambele companii".
"Schimbarile prin care trece acum Western Union implica si extinderea portofolului nostru, astfel incat sa putem oferi o gama mai larga de produse si servicii clientilor nostri, care nu le sunt disponibile din alta parte", spune Hikmet Ersek, Presedinte si CEO Western Union. "Vom folosi beneficiiile asigurate de forta marcii noastre si de reteua noastra extinsa de 500.000 de locatii ale Agentilor din peste 200 de tari si teritorii si vom incheia parteneriate cu companii de asigurari pentru a oferi produse care sa ii ajute pe cei peste doua miliarde de consumatori cu acces redus la servicii financiare de peste tot din lume".
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut