Allianz si Western Union au semnat un memorandum de intelegere la nivel global

Data publicarii: 14-05-2012 | Finante-Banci

  • Focus pe cererea in crestere venind din afara pietelor dezvoltate 
  • Cele doua companii exploreaza posibilitatea de a colabora pe zona de produse, distributie si marketing comun

Allianz SE si Western Union Company (NYSE: WU) au semnat un memorandum de intelegere prin care isi anunta intentia sa dezvolte, sa conceapa si sa distribuie produse de asigurari in diverse tari din lume.   

Allianz si Western Union vor colabora indeaproape pe toata durata anului viitor pentru a dezvolta solutii adaptate pentru nevoile consumatorilor care, in retelele reunite ale celor doua companii, ajung la cateva milioane de potentiali clienti. Companiile semnatare estimeaza ca Allianz va prelua rolul de furnizor de produse iar Western Union pe cel de distribuitor. Cele doua companii vor explora, de asemenea, oportunitatile pentru proiecte comune de marketing si de servicii premium de plati prin Western Union pentru clientii Allianz.

"Cererea globala pentru asigurari de viata, proprietati si sanatate este in crestere si in afara pietelor dezvoltate”, spune Michael Diekmann, CEO al Allianz SE. "Scopul nostru este ca aceste tipuri de asigurari sa ajunga la un numar cat mai mare de consumatori, pentru ca acestia sa poata participa intr-un mod optim la dezvoltarea economica. Vom explora aceste oportunitati impreuna cu Western Union si avem in vedere lansarea unor servicii comune in pietele in care opereaza ambele companii".

"Schimbarile prin care trece acum Western Union implica si extinderea portofolului nostru, astfel incat sa putem oferi o gama mai larga de produse si servicii clientilor nostri, care nu le sunt disponibile din alta parte", spune Hikmet Ersek, Presedinte si CEO Western Union. "Vom folosi beneficiiile asigurate de forta marcii noastre si de reteua noastra extinsa de 500.000 de locatii ale Agentilor din peste 200 de tari si teritorii si vom incheia parteneriate cu companii de asigurari pentru a oferi produse care sa ii ajute pe cei peste doua miliarde de consumatori cu acces redus la servicii financiare de peste tot din lume".

Ultimele stiri pe BankNews.ro: