Samsung Galaxy S III va disponibil la pre-comanda, pentru toti utilizatorii Vodafone
Data publicarii: 15-05-2012 | IT&C
- In exclusivitate pentru Romania, clientii Vodafone vor putea achizitiona versiunea de 32GB a smartphone-ului
- Promotional, utilizatorii primesc trafic dublu, timp de un an, pentru optiunile de 500MB, 1GB si 1,5GB internet pe mobil
In perioada 18-29 mai, utilizatorii Vodafone Romania vor putea pre-comanda online, prin Call Center, in magazine proprii sau ale partenerilor, noul smartphone Samsung Galaxy S III, ce functioneaza cu sistemul de operare Android Ice Cream Sandwich (4.0).
Mai mult, timp de un an, utilizatorii vor beneficia de trafic dublu de date, pentru extraoptiunile de internet pe mobil ce includ 500MB, 1GB si 1,5GB, la abonamentele incheiate pe o durata de 24 de luni.
De asemenea, versiunea de 32GB a revolutionarului smartphone Samsung Galaxy S III va fi disponibila, in exclusivitate pentru Romania, utilizatorilor Vodafone.
Samsung Galaxy S III, disponibil in versiunile cu carcasa alba si albastra, imbina tehnologia avansata dezvoltata de Google si cel mai nou hardware Samsung. Astfel, utilizatorii acestui smartphone de top beneficiaza de experienta oferita de display-ul de 4,8” HD Super AMOLED, cu o rezolutie HD de 720p (1280 x 720 pixeli), sustinut de un procesor quad-core cu o viteza de 1,4GHz.
Smartphone-ul dispune de o camera principala echipata cu un senzor de 8MP, precum si de o camera frontala, de 1,9MP, capabila de inregistrare HD la 30 fps. Software-ul de fotografiere a telefonului permite recunoasterea faciala, iar terminalul este capabil sa sincronizeze imaginile din galeria foto cu profilul prietenilor din retelele sociale.
Noul Galaxy S III dispune de functia ‚Smart stay', prin intermediul careia detecteaza privirea utilizatorilor, prin camera frontala, si ajusteaza automat setarea luminozitatii ecranului. Mai mult, interfata ‚S Voice' permite utilizarea prin comenzi vocale a unor functii precum alarma, redarea audio, ajustarea volumului sau trimiterea mesajelor. In plus, prin functia ‚Direct call', in momentul in care un contact din agenda este afisat pe ecran, sau utilizatorul scrie un mesaj, telefonul apeleaza direct numarul respectiv, prin simpla ridicare a smartphone-ului la ureche.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall