Anul acesta, posesorii de carduri Gold, Platinum, World, World Elite si Corporate MasterCard pot bifa inca o destinatie exotica de vacanta: Bali
Data publicarii: 16-05-2012 | Finante-Banci
- Promotia "Trebuie sa existe un loc pe care l-ai ratat vacanta trecuta” se desfasoara in perioada 15 mai-15 iunie
- In concurs poate intra orice plata facuta in Romania cu unul dintre cardurile MasterCard enumerate in regulament
In perioada 15 mai-15 iunie, MasterCard lanseaza, in premiera in Romania, o campanie promotionala de utilizare a cardurilor de top: Gold, Platinum, World, World Elite si Corporate. Initiativa, aflata sub egida programului MasterCard Elite, doreste sa sustina cumparaturile cu cardul la comerciantii romani. Astfel, toate tranzactiile efectuate cu un instrument premium de plata, emis de una dintre bancile participante, la comerciantii din Romania, intra automat in tragerea la sorti pentru marele premiu: o excursie de lux in insula Bali.
"Am pornit aceasta campanie de la un insight simplu: cu totii ne dorim experiente de nepretuit”, spune Ioana Gorganeanu, Marketing Manager Romania si Regiunea Balcanilor, MasterCard Europe. "Majoritatea romanilor au inceput sa viziteze lumea avand ca punct de pornire Turcia, au continuat cu Grecia, iar acum au bifat deja si cateva destinatii exotice. De aceea ne-am gandit sa construim acest concept, destinat posesorilor de carduri premium, pentru prima data implicati intr-o astfel de campanie derulata de MasterCard, in jurul unei destinatii cu adevarat aspirationale.”
Promotia are un mecanism clasic, tragerea la sorti pentru marele premiu bazandu-se pe rapoartele de tranzactii ale produselor emise de bancile participante. Fiecare plata cu un astfel de card, indiferent de valoarea ei sau de comerciantul roman la care se realizeaza, reprezinta o sansa in plus de castig.
Premiul consta intr-o excursie de lux, de 10 zile, pentru doua persoane, in complexul exclusivist, de 5 stele, St Regis din insula Bali, cu biletele de avion si toate mesele incluse. Vacanta cadou este programata intre 1-12 octombrie, in perioada de varf a sezonului din Indonezia.
Campania va fi comunicata prin intermediul materialelor promotionale in lifturi, cladiri de birouri, mall-uri, reviste si la comerciantii parteneri in cadrul programului MasterCard Elite.
Pentru mai multe informatii, vizitati pagina campaniei: www.mastercard.ro/bali.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut