Studiu: Visa este cea mai de incredere marca de carduri de credit in Romania
Data publicarii: 16-05-2012 | Finante-Banci
Numarul si valoarea tranzactiilor la POS pe cardurile Visa de credit au crescut cu aproximativ 50% in 2011 fata de anul precedent. Visa a fost desemnata cea mai de incredere marca de carduri de credit, pentru al 12-lea an consecutiv, in urma unui studiu realizat de Reader's Digest in 15 tari europene, inclusiv in Romania.
Visa a fost aleasa de 42,4% din cititorii Reader's Digest drept cea mai de incredere marca de carduri de credit si s-a situat in topul clasamentului in toate tarile, cu exceptia Croatiei si Sloveniei.
Respondentii sondajului au fost selectati din Austria, Belgia, Republica Ceha, Croatia, Elvetia, Finlanda, Franta, Germania, Olanda, Polonia, Portugalia, Romania, Rusia, Slovenia si Suedia.
"Ne bucura ca romanii au incredere in cardurile de credit Visa si ne-au votat de-a lungul anilor la aceasta categorie. Am observat ca populatia a inceput sa fie mai bine informata privind modul de folosire al cardului de credit ca instrument de administrare mai buna a finantelor proprii. In plus, romanii au devenit tot mai constienti de avantajele pe care le au daca platesc cumparaturile cu cardul, in contextul in care programele de genul platilor in rate si bonusurilor returnate pe card au devenit tot mai cunoscute si utilizate”, a precizat Catalin Cretu, General Manager Romania, Visa Europe.
Cardurile de credit Visa au raportat cresteri de doua cifre pentru toti indicatorii pe piata din Romania, in 2011, de remarcat fiind majorarea numarului de tranzactii la POS pe acest segment cu aproape 52%. Valoarea medie a tranzactiei pe cardurile de credit la POS a scazut cu 6,2%, ceea ce subliniaza faptul ca romanii inteleg din ce in ce mai bine scopul utilizarii unui card de credit. Totodata, valoarea totala tranzactionata la POS cu cardurile de credit a crescut cu peste 42%, aceste instrumente fiind utilizate tot mai mult.
Per total, statisticile raportate de Visa Europe arata ca romanii continua sa-si schimbe comportamentul si isi utilizeaza mai des cardurile pentru cumparaturi zilnice. In 2011, numarul de tranzactii la POS cu carduri Visa au crescut cu 29% in termeni anuali, reprezentand peste 38% din totalul tranzactiilor cu carduri Visa. In acelasi timp, valoarea medie a tranzactiei la POS a continuat sa scada, ceea ce inseamna ca romanii isi utilizeaza cardurile Visa pentru plati la comercianti de valoare mai redusa.
Studiul Trusted Brands 2012 a fost realizat prin corespondenta, in perioada septembrie - noiembrie 2011, pe baza a 226.325 de chestionare, iar respondentii au fost selectati din baza de date de clienti activi ai Reader's Digest din 15 tari europene. Studiul a ajuns la a douasprezecea editie in Europa si a saptea in Romania.
Comunicat de presa
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut