78% din top manageri considera ca implementarea unei strategii de tip social media este critica pentru succesul in afaceri

Data publicarii: 22-05-2012 | Afaceri

In data de 29 mai 2012, in incinta JW Marriott Grand Hotel din Bucuresti, va avea loc cel mai important eveniment cu focus pe cele mai noi instrumente de  atragere si loializare a clientilor, Customer Loyalty & CRM Forum 2012.

Intr-un mediu de afaceri concurential vocile brandurilor razbat din ce in ce mai greu in zgomotul marketingului de fundal. Managerii din plan local si international sunt in permanenta cautare de solutii pertinente de diferentiere din zona de CRM, loializare si retentie a consumatorilor.

Daca in urma cu cativa ani clasa executiva isi permitea luxul de a nu inova, dincolo de canalele clasice de promovare si fidelizare, in prezent bataliile asupra perceptiei consumatorului au loc in mediul online. Scepticismul multor branduri in privinta folosirii acestui canal de relationare cu clientul a dus la pierderi substantiale.

Jive Software prezinta cifre de interes pentru comunitatea internationala de business care are drept obiectiv sa fie la zi cu ultimele tendinte de tip CRM:

·         78% din manageri considera ca o strategie de social media este imperativa pentru cresterea de business;

·         66% din clasa executiva crede ca aplicatiile din retelele de socializare vor schimba fundamental procesele de lucru si modalitatea prin care companiile vor relationa cu clientii;

·         62% din manageri considera ca vor ajunge la un nivel mai bun de servicii si customer loyalty prin social media;

·         57% din clasa executiva sustine ca retelele sociale genereaza cresteri de vanzari si venituri;

·         17% din manageri considera ca inca nu au ajuns la nivelul adecvat de implementare a unei strategii de social media si investesc in optimizarea acestui canal de atragere si retentie a publicului tinta.

 Suntem martorii unei schimbari de paradigma in zona de CRM. Comportamentele de consum se formeaza si modeleaza din ce in ce mai mult in mediul online, iar increderea clientilor nu se mai castiga intregind doar clasicul mix de marketing si utilizand vechile tehnologii de tip CRM.

 Pornind de la aceste realitati punctuale si de la ultimele tendinte globale de CRM, Expo Media organizeaza cea de-a patra editie a Customer Loyalty & CRM Forum, un eveniment de business ce reuneste experti de varf din companii recunoscute in plan local si international cu un know-how solid si aplicat in zona de loializare, retentie si CRM. Ducand traditia mai departe, si anul acesta conferinta va aduce in prim plan cele mai utile si eficiente instrumente din ariile tematice Customer Relationship Management, Loializare si Retentie – tehnologie si strategie.

 Evenimentul de nisa va avea loc in data de 29 mai 2012, in cadrul Hotelului JW Marriott din Bucuresti. Speakerii acestei conferinte vor fi lideri autentici, a caror reputatie se bazeaza pe profesionalism si performanta in activitatile profesionale intreprinse. Acestia vor asigura cadrul ideal pentru prezentari complexe si dezbateri interesante, cu focus pe interesele audientei. Iata doar cativa dintre acestia: Daniel Spurk - Head of Telesales, Kabel, Germania, Ovidiu Slavoiu - Business Manager, Country Management, ING Bank, Teodora Migdalovici - Ambassador, Cannes Lions, Romania, Cristina Stanciulescu - Publisher, Ringier, Smaranda Suciu - Siebel CRM Principal Sales Consultant, Oracle si Marcela Stoica - Director of Operations, Expo Media.

“O experienta pozitiva “premiata” de clienti nu are in mod necesar nevoie de programe de loializare. Are in schimb nevoie de un bun design al calatoriei clientului alaturi de brand; si de angajati motivati sa ii faca fericiti pe clienti.

Managementul experientei clientilor este raspunsul la cel putin trei intrebari: Cum integram empatia pentru client in tot ceea ce facem de-a lungul relatiei cu acesta? Cum cream o poveste convingatoare de-a lungul tuturor canalelor in relatie cu clientii si cu partenerii? Cum extragem valoarea din comunitatile celor care ne-au calcat „pragul” si cum cream valoare pornind de la optiunile lor?” - Ovidiu Slavoiu, Business Manager, Country Management, ING Bank.

Conferinta va fi moderata de Mircea Criveanu, consultant de branding si Managing Partner, Orasul Meu.

Evenimentul beneficiaza de sustinerea partenerilor Competence Call Center - Partener Gold, Customer Service School si Euristic Partner, precum si de sprijinul partenerilor media: Contact Center Magazine, WallStreet, Finzoom, ClubAfaceri, PresaOnline si Orasul Meu. Mai mult, participantii se vor bucura de momente inedite si premii din partea sponsorilor: Active Life, Orasul Meu, Tea Forte si Extreme Travel.

Mai multe informatii privind conditiile de inscriere si oportunitatile de sponsorizare sunt disponibile pe registration@conferinte.ro sau telefonic la +40731 191 919.