20 din 30 de call centere din Romania utilizeaza tehnologia de tip IVR conform Mystery Shopping Agency

Data publicarii: 23-05-2012 | Afaceri


In intervalul 15-16 mai 2012 a avut loc cea de-a opta editie a  Customer Care Conference and Expo in cadrul Hotelului Novotel City Centre din Bucuresti, un eveniment de afaceri ce a adus in prim plan ultimele tendinte si instrumente de eficientizare a industriei de customer care.

Industria de call center devine, pe zi ce trece, unul dintre cele mai importante puncte de contact dintre branduri si clienti. Tocmai de aceea, atat in plan international, cat si in plan local, companiile investesc tot mai mult in solutii de call center. 

Mai mult, pentru a eficientiza bugetele, liderii de piata au un focus puternic pe zona de tehnologie, care, pe langa faptul ca imbunateste experienta de customer care a consumatorilor si a angajatilor, reduce costurile de apel. Conform benchmark.com, tehnologia de varf din call centere reduce costurile per apel cu pana la 30 la suta. Iata cum, o investitie inspirata se poate amortiza rapid, aducand un plus de valoare atat companiei, cat si clientului.

Expo Media, cel mai cunoscut promotor al industriei de customer care din Romania si din Sud-Estul Europei, a reunit anul acesta lideri si branduri de top ale domeniului in cadrul celei de-a opta editii a conferintei de business Customer Care Conference and Expo, in intervalul 15 - 16 mai 2012, la Hotelul Novotel City Centre din Bucuresti. 

Timp de doua zile, cei peste 250 de participanti, din multiple industrii (telecom, farma, retail, energie, asigurari, finante etc.) s-au bucurat de experiente revelatoare din aria de customer care, care au atins toate punctele esentiale pentru un business de succes, de la rolul tehnologiei de ultima generatie, motivarea ca motor de afaceri, tehnici internationale de customer experience, metode de eficientizare ale IVR-ului, benchmarking-ul in Romania, la importanta inteligentei emotionale in relatia cu clientul, si multe alte topicuri aplicate, de business.

Conferinta s-a bucurat de interactivitatea unui public numeros si variat, care a devenit parte integranta din dezbateri, facilitand un schimb autentic de know-how. Speakerii acestei editii au solutionat cu succes "ecuatia nevoie-solutie”, iar feedbackul audientei a fost unul magulitor in privinta experientei generale de la eveniment.

Structura Customer Care Conference and Expo 2012 a adus in prim plan expertii acestei nise, cu focus pe audienta. Astfel ca, evenimentul a fost format din prezentari individuale, multiple sectiuni dedicate de intrebari si raspunsuri, dezbatere libera cu speakerii si publicului (Tehnologia ca investitie strategica: IVR-ul, un imperativ pentru excelenta operationala si pentru Customer Delight) si expozitie de nisa. Iar, in cea de-a doua zi, evenimentul s-a incheiat cu Gala Contact Center Awards, care a premiat performanta de customer care din Romania.

Mai mult, editia aceasta a prezentat, in exclusivitate un studiu targetat din aria de benchmark in call centerele din Romania, sustinut si implementat de Marcela Stoica, Director de Operatiuni, Expo Media, prin business branch -ul Mystery Shopping Agency. 

Studiul a adresat 7 industrii importante: telecom, banking, sanatate, asigurari, cablu, IT retail si farma), si a evidentiat multe aspecte strategice si statistici de interes. Acesta poate fi accesat prin contactarea echipei Mystery Shopping Agency -  www.mysteryshoppingagency.ro.

Iata agenda subiectelor si personalitatilor marcante ale acestei editii:

  • Instrumente de motivare si implicare a angajatilor in 2012 - Ela Banu, Customer Care and Services Manager, ING Bank;
  • Tactici de Customer Experience - Ana Alexe - Director Customer Experience, Vodafone Romania;
  • Solutii inovatoare de call center - Dan Mazilu, General Manager, Mediatel Data;
  • Avantajele IVR-ului - Dorin Popescu, Manager, Self Care, Vodafone Romania;
  • Benchmark in call centerele din Romania - Marcela Stoica, Director de Operatiuni, Expo Media;
  • Cum modelam perceptia consumatorului prin relatii autentice cu acesta - Teodora Migdalovici - Ambasador, Cannes Lions Romania;
  • Cum eficientizam procesul de solutionare a solicitarilor clientilor - Florina Dobre, Manager, Partner Channel Management, Vodafone Romania;
  • Cum sa generam excelenta in privinta perfomantei angajatilor - Monica Tatoiu, Presedinte al fundatiei "Noi citim”; 
  • Tehnologia ca generator de eficienta operationala - Andrea Tonoli, General Manager, Comdata, Milano;
  • Vanzari directe prin Customer Care - Tunde Hubina, Customer Care Director, UPC DTH SARL, Luxembourg.

Evenimentul a fost moderat de Mircea Criveanu, consultant strategic de branding si Managing Partner, Orasul Meu.

Conferinta de afaceri s-a bucurat de sprijinul partenerilor Competence Call Center - Partener Gold, Customer Service School, Mediatel Data si Euristic Partner, precum si de suportul partenerilor media Contact Center Magazine, Wall-street.ro, Babylon Consult, PresaOnline.ro, ClubAfaceri.ro, Orasul Meu si Finzoom.ro.

Participantii si speakerii de anul acesta s-au bucurat de premii atractive din partea sponsorilor: Extreme Travel, Active Life, Orasul Meu si Tea Forte.

Pentru mai multe informatii despre cea de-a opta editie a Customer Care Conference and Expo, fotografii si prezentari ale speakerilor, va invitam sa accesati www.conferinte.ro


Ultimele stiri pe BankNews.ro: