Peste 700 de posesori de carduri business BRD isi recupereaza TVA-ul transfrontalier
Data publicarii: 28-05-2012 | Finante-Banci
In primele 5 luni de la lansarea serviciului de rambursare a TVA, pagina web dedicata, www.brd.vat.taxback.com, a inregistrat peste 70.000 de accesari, si peste 700 de posesori de carduri business BRD s-au inregistrat pentru a beneficia de rambursarea TVA transfrontalier.
Majoritatea cererilor de rambursare, peste 70%, sunt pentru cheltuieli aferente delegatiilor si evenimentelor externe. Societatile de transport international de marfa/pasageri reprezinta in jur de 20%, restul solicitarilor fiind pentru servicii de eligibilitate fiscala internationala (inregistrare in scopuri de TVA, consultanta fiscala etc.). Pana in acest moment, cea mai mare suma de rambursat ajunge la 4.400 EUR.
Majoritatea statelor din care posesorii de carduri business BRD au solicitat returnarea TVA sunt membre UE: Austria, Belgia, Cehia, Danemarca, Franta, Germania, Italia, Luxemburg, Marea Britanie, Olanda, Slovacia, Slovenia, Spania, Ungaria, insa s-au inregistrat si cereri pentru Elvetia si Turcia.
"Peste 90% dintre solicitanti nu erau informati ca rambursarea TVA transfrontaliera face parte dintre drepturile societatilor inregistrate in tarile membre UE, acestea avand posibilitatea de a economisi astfel pana la 27% din valoarea totala a cheltuielilor externe. Campaniile lansate de BRD si taxback.com pentru companiile detinatoare de carduri business s-au dovedit a fi un bun instrument de informare cu privire la oportunitatea si avantajele aferente serviciului de rambursare a TVA externa”, a declarat Alina Iosep, Directorul Directiei de Management al Produselor Corporate si IMM din cadrul BRD.
La sfarsitul anului 2011, BRD-Groupe Societe Generale si taxback.com au lansat un parteneriat strategic dedicat posesorilor de carduri business BRD, prin intermediul caruia acestia beneficiaza de serviciul de recuperare a TVA-ului achitat pentru cheltuieli de afaceri in 36 de state din intreaga lume.
Recuperarea TVA-ului se poate realiza pentru o gama variata de cheltuieli precum: participari la targuri si conferinte, restaurant, cazare si protocol, transport, combustibil si servicii conexe, costuri publicitare / materiale promotionale si multe altele.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut